کد خبر: ۲۹۶۴۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس/ عضو شوراي اسلامي شهر تهران با تأکيد بر اينکه در بررسي لايحه بودجه ۹۴ شهرداري حتماً بايد شهردار تهران حضور پيدا کند، گفت: به دليل اينکه در اين جلسه قاليباف حاضر نشده است بنده نيز جلسه را ترک مي‌کنم.

به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري فارس، در حالي يکصد و سي و سومين جلسه شوراي شهر تهران صبح امروز برگزار شده است که دقايقي پيش احمد حکيمي‌پور عضو شوراي اسلامي شهر تهران به دليل عدم حضور محمدباقر قاليباف شهردار تهران در جلسه بررسي لايحه بودجه 94 شهرداري تهران اين جلسه را ترک کرد.

وي با تأکيد بر اينکه بارها اعلام کردم که بر اساس ماده 26 قانون شهرداري‌ها در زمان بررسي بودجه بايد شهردار حضور پيدا کند گفت: عدم حضور شهردار در جلسه امروز خلاف مقررات و قوانين بوده و بنده به همين دليل جلسه را ترک مي‌کنم.

وي افزود: من در جلسه غيرقانوني شوراي شهر حضور نخواهم داشت و به همين دليل اعتراض دارم.

به گزارش فارس، پس از اظهارات حکيمي‌پور، مهدي چمران رئيس شوراي شهر تهران با اشاره به اينکه شهردار تهران در زمان تقديم لايحه بودجه 94 شهرداري تهران در جلسه شورا حضور پيدا کرد گفت: در جلسات بعدي و بر اساس قوانين و مقررات معاونين و مديران شهرداري مي‌توانند در جلسات به بررسي لايحه بودجه حضور پيدا کنند و نظرات خود را مطرح کنند.

وي با بيان اينکه در سالهاي گذشته نيز کار به همين منوال انجام شده است بيان داشت: سال گذشته نيز در زمان بررسي لايحه بودجه همين طور بود که کسي چيزي نگفت ولي امسال که بنده مجدداً به رياست شوراي شهر انتخاب شده‌ام اين موضوعات مطرح مي‌شود. به گزارش فارس، در زمان خروج حکيمي‌پور از صحن علني شورا تعدادي از اعضا از جمله حقاني، دنيا مالي، تندگويان، حافظي، مختاباد از حکيمي‌پور خواستند جلسه را ترک نکنند ولي وي به کار خود اصرار و در نهايت جلسه را ترک کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها