کد خبر: ۲۹۶۳۱۰
زمان انتشار: ۰۰:۵۴     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
نماینده مردم ایلام در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ مطرح نمود:
عمران علی محمدی افزود: بنده دهه فجر را در ایلام بودم و چهار روز ما در ایلام مشکل شدید داشتیم و کم کاری سازمان محیط زیست به عنوان متولی این امر موجب تشدید این مشکلات شده است و خانم ابتکار از منزل شان نظاره گر مشکلات مردم هستند و بنده به ایشان می گویم اگر توانایی انجام کار را ندارن بروند و در منزل شان بشینند و اگر نمی توانند مسئولیتی را انجام دهند بروند و خانه داریشان را کنند.
عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص مشکلات اخیر مردم مناطق جنوب غربی کشور و گرد و غبار این استان ها بیان داشت: مشکل ریزگردها از زمان جنگ وجود دارد و یادم هست در عملیات عاشورا در صالح آباد رزمندگان 48 ساعت مشل تنفسی داشتند و این مشکلی است که سال هاست در استان های خوزستان، ایلام و بخشی از کرمانشاه وجود دارد و متاسفانه سازمان محیط زیست در این سال ها بدون پیگیری جدی و اهمال کاری پیش رفته است و باید برای رفع این مشکل با کشورها ی عربستان و عراق وارد مذاکره و کار عملیاتی می شدند.

علی محمدی اظهار داشت: در چند سال اخیر سازمان محیط زیست فقط و فقط شعار داده است و هیچ حرکت جدی از آنها ندیدیم و در پیگیری هایشان هم خانم ابتکار و هم وزیر محترم بهداشت همه چیز را فقط در استان خوزستان دیدند در حالی که استان های دیگر هم درگیر این مشکل بودند.

وی افزود: بنده دهه فجر را در ایلام بودم و چهار روز ما در ایلام مشکل شدید داشتیم و کم کاری سازمان محیط زیست به عنوان متولی این امر موجب تشدید این مشکلات شده است و خانم ابتکار از منزل شان نظاره گر مشکلات مردم هستند و بنده به ایشان می گویم اگر توانایی انجام کار را ندارن بروند و در منزل شان بشینند و اگر نمی توانند مسئولیتی را انجام دهند بروند و خانه داریشان را کنند.

نماینده مردم ایلام اظهار داشت: در این سال ها سازمان محیط زیست پروژه و طرح اساسی را اجرا ننموده است و بنابراین ظلمی که در حق این استان ها می شود پیرو اهمال کاری سازمان محیط زیست است و ما تاکید داریم که سازمان محیط زیست توانایی رفع این مشکل را ندارد و دولت باید تیم ویژه ای را برای حل این مشکل در نظر بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
خب به این دانشجوهای خلاقتون بگید راهی برای باردارکردن ذرات معلق در هوا به وسیله ی انفجار بمب الکتریکی در هوا و فرونشوندن و ته نشین کردن این ذرات پیدا کنند شما علمو دارید ولی ازش هیچ استفاده ای نمی برید و مثل 1000 سال پیش ساده عمل میکنید
پاسخ
ثمن
-
۱۰:۵۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
سلام 598 چرا ما انسانها نمیخواهیم قدرت لایزال الهی را قبول کنیم سیل طوفان زلزله و... از قدرتهای خداوند متعال است و هیچ قدرتی یارای مقابله ّبا آن را ندارد فقط این بین بعضی ها سوء استفاده سیاسی از آن میکنند
پاسخ
محمدیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
سلام
عرض اذب واحترام موضوع ریز گردها یه مسئله ملی وفراملی است همه باید دست به دست هم دهیم تا این کار درست شه
تا زمانی ما به آمارهای مسولین در خصوص شیوه های مبارزه اکتفا کنیم کار سخت تر میشود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها