کد خبر: ۲۹۶۲۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي استقلال‌خوزستان بزرگترين مشکل تيمش را که باعث نتيجه نگرفتن اين تيم در نيم فصل دوم شده، استرس مي‌ داند.
به گزارش پایگاه 598،عبدالله ویسی در این باره به "ورزش سه" گفت: ما برابر ذوب‌آهن بسیار خوب بازی کردیم اما بزرگترین مشکلی که در این هفته ها با آن روبه‌رو بوده ایم، استرس بچه ها است. بازیکنان ما در طول بازی مدام به داور اعتراض می‌ کنند و با بازیکنان حریف درگیر می‌ شوند. این چیزی است که باید حل شود.

او اعتقاد دارد تیمش برابر تیم های بزرگ بهتر بازی می‌ کند: تیم ما نشان داده که برابر تیم های بزرگ خوب کار می‌ کند، اما مشکل ما بازی برابر تیم های همسطح مان است. این چیزی است که من بارها به مدیران باشگاه هم گفتم، ما برابر استقلال بهترین بازی آسیا را کردیم و برابر پرسپولیس هم حق مسلم ما پیروزی بود. با نفت تهرانی مساوی کردیم که هفته بعد سپاهان را در اصفهان متوقف کرد و حتی مدیرعامل سپاهان گفت که برابر تیم صدرجدولی مساوی کرده است و نتیجه خوبی است. حالا ما که در تهران با این تیم مساوی کردیم، از نظر شما نتیجه بدی گرفته ایم؟

او اعتقاد دارد بازی با ملوان برای تیمش سرنوشت ساز است: من قبول دارم در هفته های اخیر تیم های پایین جدولی همه خوب نتیجه گرفته اند و در این موضوع شکی وجود ندارد. اما بازی این هفته ما برابر ملوان یک بازی 6 امتیازی است، اگر این بازی را ببریم قطعا به شرایط ایده آل می‌ رسیم به همین دلیل هم من از بازیکنانم خواسته ام که تمرکز داشته باشند تا این تیم را شکست دهند.

سرمربی استقلال‌خوزستان ادعا می‌ کند از قولی که داده عقب نیست: ما اگر ملوان را ببریم تا همین جای فصل 3 امتیاز از نیم فصل اول جلو هستیم و این نتیجه فوق العاده ای برای ما است. ضمن اینکه ما فقط 3 امتیاز تا رتبه های تک رقمی جدول فاصله داریم و بی تردید می‌ توانیم در هفته های بعد به چیزی که می‌ خواهم برسیم. هنوز هم شک ندارم که رتبه استقلال‌خوزستان در پایان فصل تک رقمی خواهد شد.

ویسی قبول ندارد که تیمش در بحران است: بحران تعریف مشخصی دارد وقتی می‌ گویند یک تیم در بحران است که مثلا آن تیم مشکل مالی داشته باشد یا مدیر و سرمربی اش عوض شود. تیم ما هیچ کدام از این شرایط را ندارد و ما فقط نیاز داریم که انشاالله در چند بازی موفق شویم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها