کد خبر: ۲۹۶۲۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
محسن يوسفي معتقد است که اگر ملوان موفق شود استقلال خوزستان را شکست دهد. از بحران سقوط دور مي شود.
به گزارش پایگاه 598،یوسفی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: فکر می کنم در دیدار مقابل راه آهن هر دو تیم شرایط یکسانی داشتند. اما خوشبختانه بچه های ما توانستند از موقعیتها بهتر استفاده کنند و برای همین هم توانستیم سه امتیاز شیرین در انزلی به دست آوریم.

او ادامه داد: بعد از حضور آقای کریمی در انزلی بچه ا چه از لحاظ روحی و روانی و چه از لحاظ بازی در زمین بهتر شدند و خوشبختانه بعداز برد پرسپولیس توانستیم راه آهن را هم شکست دهیم.

یوسفی با اشاره به خبرهایی مبنی بر ناراحتی اش از تعویض گفت: من نمی دانم چطور یک چنین شایعه ای شکل گرفته. همان کسی که صلاح دانسته که من در ارنج اصلی باشم. صلاح دانسته که من از بازی تعویض شوم و من از این بابت اصلال ناراحت نیستم. بیشتر ناراحتی من بخاطر موقعیتی بود که مقابل راه اهن داشتم و متاسفانه نتوانستم آن را به گل تبدیل کنم.

وی افزود: بازی هفته آینده ما مقابل استقلال خوزستان هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چون این تیم یک امتیاز در جدول از ما بیشتر است و اگر ما موفق شویم این تیم را شکست دهیم می توانیم بالاتر از این تیم در جدول قرار می گیریم و اینطوری کمی از بحران سقوط فاصله می گیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها