کد خبر: ۲۹۶۲۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
حسين ابراهيمي هم هماهنگ اکثر بازيکنان نفت از هواداران سرخابي ها تقاضا دارد که در بازي اين تيم مقابل الجيش حمايتشان کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، ابراهیمی در مورد دیدار با الجیش در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: اینجا بحث ایران در میان است ما باید 3 امتیاز را بگیریم و وارد مرحله گروهی شویم چون اگر این سه امتیاز را نگیریم، سال بعد سهمیه ایران کم می‌ شود.

او در همین رابطه ادامه داد: از طرفداران استقلال و پرسپولیس می‌ خواهیم که به ورزشگاه بیایند و به ما در گرفتن این سه امتیاز کمک کنند. حالا انتظارنداریم کل استادیوم را پر کنند، اما حداقل 10هزار نفر به استادیوم بیاید تا باعث دلگرمی ما شود.

بازیکن نفت در مورد حساسیت این دیدار نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظر من این بازی خیلی حساس است، اگر از الجیش عبور کنیم در جام و حذفی با خیال راحت تری جلو می‌ رویم. ما شمه ای از تیم فولاد هستیم. آنها هم دقیقا پارسال در اهواز الجیش را 3 ـ صفر شکست دادند و در قطر هم از این تیم مساوی گرفتند. امیدوارم اینکه ما هم بتوانیم این بازی را ببریم و سربلند بیرون بیاییم. به شخصه استرسی برای این دیدار ندارم.

ابراهیمی در پایان افزود: امیدوارم این بار هم مثل همیشه با تدبیر علیرضا منصوریان که یکی از مربیان آینده دار فوتبال ماست، بتوانیم از سد الجیش عبور کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها