کد خبر: ۲۹۶۲۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
يحيي گل‌محمدي سرمربي ذوب‌آهن بعد از پيروزي مقابل استقلال‌ خوزستان عنوان کرد که هر چند اين سه امتياز مهم و حياتي بود انتظار بيشتري از شاگردانش داشت.
به گزارش پایگاه 598،گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: انگیزه بالایی که بازیکنان ذوب‌آهن دارند به خاطر این است که بتوانند در شرایط ایده آلی خودشان را نگه دارند تا در بازی مقابل نفت در جام‌حذفی بتوانند جواز حضور در آسیا را کسب کنند.

شنبه روز ذوبی ها نبود
بازی با استقلال‌خوزستان خوب بود از این بابت که ما توانستیم 3 امتیاز مهم و حیاتی به دست آوریم. من انتظار بیشتری از تیمم داشتم فکر می‌ کنم بعد از چند بازی که نمایش خوبی داشتند و بردهای پیاپی ای به دست آورند، یک بازی هم اتفاق می‌ افتد که یک چنین نمایشی داشته باشند. من فکر می‌کنم شنبه روز بچه ها نبود اما خوشحالم که توانستند 3 امتیاز را به دست بیاورند.

از گل قشنگ رضایی متشکرم
استقلال‌خوزستان هم خوب بازی کرد اما بچه های ما از موقعیت هایشان بهتر استفاده کردند، مخصوصا کاوه رضایی که گل قشنگی را به ثمر رساند و جا دارد که از همین جا ازاو بابت این گل قشنگش تشکر کنم.

به بحث اول تا سوم شدن فکر نمی‌ کنیم
ما به حضور در میان سه تیم بالای جدول فکر نمی‌ کنیم چون فاصله امتیازی ما با آنها 9، 10 امتیاز است. با توجه به رقابتی هم که بین تیم های بالای سر ما وجود دارد، فکر نمی‌ کنم ما بختی برای اول تا سوم شدن داشته باشیم. اما ما همه تلاش را می‌ کنیم تا بازی به بازی بهتر باشیم و پیشرفت کنیم.

انگیزه ذوب‌آهنی ها قهرمانی در جام‌حذفی است
اگر از انگیزه ای که بازیکنان من دارند در حالی که نه به قهرمانی فکر می‌ کنند و نه خطر سقوط را احساس می‌ کنند، باید بگویم که انگیزه بالای ذوب‌آهنی ها قهرمانی در جام‌حذفی است. با توجه به اختلاف زمانی که تا فینال این جام وجود دارد ما باید همه تلاشمان را بکنیم تا تیم را در شرایط مطلوبی حفظ کنیم.

هیجان در لیگ وجود ندارد
عدم استقبال تماشاچی ها متاسفانه یک بحث فراگیر در همه استان های ایران و شامل هم تیم های لیگ‌برتری است. فکر می‌ کنم باید فکری برای این وضعیت شود. به عقیده من هیجان در لیگ وجود ندارد، برنامه ریزی بازی ها و وقفه ها و تعطیلات طولانی به کیفیت لیگ صدمه زد. ضمن اینکه امکاناتی که در اختیار تماشاچی قرارداده می‌ شود، حداقلی است یعنی ما در بحث های سخت افزاری مثل چمن ورزشگاه ها شرایط خوبی نداریم. مثلا بازی های ما که در فولادشهر برگزار می‌ شود، زمین مناسبی ندارد. همین مساله کار ما را سخت می‌ کند و روی کار مربی ها از لحاظ کیفی و فنی تاثیر منفی دارد و قطعا تماشاگر هم مشتاق نخواهد بود.

دربی اصفهان برای ذوب‌آهن سخت است
ما هفته آینده مقابل سپاهان بازی داریم، معمولا استقبال خوبی از داربی اصفهان می‌ شود و هواداران ما و سپاهان به ورزشگاه می‌ آیند و فکر می‌ کنم راضی هم از ورزشگاه خارج می‌ شوند. امیدوارم این دفعه هم بازی خوبی از آب در بیاید. برای ذوب‌آهن بازی سختی است ما دو بازیکن خوبمان یعنی کارلوس سانتوس و حسن زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم ولی خب بازیکنان جوان خوبی داریم که می‌ توانند جایگزین آنها شوند.

با انتقاد اعتماد به نفس داوران را تضعیف نکنیم
متاسفانه داوری ها و مشکلات آنها به ذوب‌آهن هم رسید اما فکر می‌ کنم در شرایط فعلی و حساس شدن بازی ها نباید آرامش داورها را برهم بزنیم و با این هجمه انتقادات باعث تضعیف اعتماد به نفس آنها شویم چون قطعا با این شرایط اشتباهات هم بالا خواهد رفت بهتر است ما با سکوت خودمان به جامعه داوری کمک کنیم چون در حال حاضر داوران جوانی به لیگ‌برتر آمده اند که نیاز به کمک و حمایت دارند برای همین مربیان و بازیکنان باید آستانه تحملشان را بالا ببرند ضمن اینکه این توقع از دپارتمان و کمیته داوری می‌ رود که با برگزاری کلاس های توجیهی و صحبت کردن با داوران به آنها کمک کند.

سیدصالحی روی تیم خودش تمرکز کند
گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که سیدصالحی بازیکن استقلال‌خوزستان پس از بازی با ذوب‌آهن انتقادات زیادی به این تیم و بازیکنانش وارد کرده است، جواب داد که؛ من هیچ وجه جواب بازیکن را نداده ام و معمولا واکنشی به صحبتی بازیکنان نداشته ام اما بهتر است که آقای سیدصالحی این انرژی ای را که برای صحبت کردن درباره تیم حریف می‌ گذارد، متمرکز خودش و تلاشش در بازی کند که قطعا اگر تمرکزش را بالا ببرد وضعیت بهتر می‌ شود و موفق خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها