کد خبر: ۲۹۵۹۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
مدافع تراکتورسازي تبريز اعتقاد دارد اگر مشکل دفاع تيمي شان برطرف شود مي‌ توان به عنوان يک تيم کامل روي سرخپوشان تبريزي حساب باز کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، خالد شفیعی در مورد پیروزی مقابل صبای قم گفت: بعد از اتفاقاتی که در باشگاه ما افتاد و باخت به پدیده شرایط خیلی سخت شده بود و ما نیاز داشتیم که در این بازی حساس و حیاتی به کورس قهرمانی برگردیم. بنابراین به این سه امتیاز نیاز داشتیم، تمام تلاشمان را کردیم و توانستیم خودمان را به صبایی ها تحمیل کنیم.

او در مورد اعتراض صبایی ها به داوری ادامه داد: آقای شرفی واقعا یکی از بهترین داوران لیگ ماست و اتفاقا خیلی خوب هم سوت زد، فکر نمی‌ کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

مدافع سرخپوشان تبریز در مورد اشتباهات خط دفاعشان در بازی های اخیر نظرش را اینگونه بیان کرد: اشتباه در خط دفاع یا در درون دروازه حتی برای تیم های اروپایی هم رخ می‌ دهد و چنین مشکلاتی پیش می‌ آید. البته تراکتورسازی یک خورده هم بدشانس است ولی در کل از دفاع تیمی مان راضی نبودم چون کمی اشتباهات فردی و تیمی داریم. باید روی این قضیه بیشتر کار کنیم تا انشالله برطرف شود.

بازیکن تراکتور در مورد اخراج رسول خطیبی از این تیم گفت: آقای خطیبی یکی از مربی های خیلی خوب ایران است و به شخصه دوستش دارم. این را بدانید که یک روز خطیبی جزو بهترین مربی های ایران می‌ شود و به فوتبال ما کمک می‌ کند، تاکنون خیلی چیزها از آقارسول یاد گرفته ام، برایش در هر جایی که هست آرزوی موفقیت می‌ کنم.

شفیعی در پایان در مورد به دست گرفتن هدایت تراکتورسازی توسط تونی اولیویرا افزود: تونی نسبت به جو تبریز آشنایت دارد و جزو مربیان خارجی است که در فوتبال ایران خیلی خوب کار کرده، امیدوارم بتوانیم با او نتیجه بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها