کد خبر: ۲۹۵۸۹۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۴     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
مهدي رجب‌زاده زننده گل اول ذوب‌آهني ها در بازي ديروز مقابل استقلال‌خوزستان بود که در نهايت منجر به برد تيمش شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، رجب‌زاده در مورد این دیدار گفت: خدا را شکر می‌ کنم که 3 امتیاز این دیدار را گرفتیم و نوار پیروزی هایمان مستدام ماند. البته کیفیت بازی خیلی خوب نبود. صددرصد کیفیت نامناسب زمین و بادی که می‌ وزید روی بازی تاثیر گذاشته بود، به نظر من استقلال اهواز هم خیلی خوب بود. البته به غیر از بحث داوری که معتقدم باید گلرشان اخراج می‌ شد.

او در مورد عملکرد داوری ادامه داد: موقعی که داور پنالتی ما را اعلام می‌ کند و به گلر حریف کارت زرد نشان می‌ دهد، صددرصد یک حادثه ای در محوطه جریمه رخ داده. دروازه‌بان استقلال‌خوزستان باید اخراج می‌ شد و فکر می‌ کنم داور کمی در آن صحنه مهربانانه برخورد کرد چون حسن زاده در موقعیت مسلم گل قرار داشت و اگر از کریمی رد می‌ شد صددرصد توپش تبدیل به گل می‌ شد.

این بازیکن در مورد گلی که به ثمر رساند نظرش را اینگونه بیان کرد: این پنالتی که گل کردم سومین گلم را در این فصل رقم زد. گلی که زدم زحمات تمام بچه ها بود که به بار نشست. آن پنالتی حادث شد و من هم گلش کردم.

رجب‌زاده در پایان در مورد دربی اصفهان در هفته بیست و یکم افزود: دربی های اصفهان همیشه جذاب بوده. به این دلیل که حساسیت و فشاری که دربی های تهران دارد، دربی های اصفهان ندارد. به دلیل وجود فشار بالا بابت تبعاتی که دربی تهران دارد، بازی های دو تیم استقلال و پرسپولیس همیشه محتاط و بعضی اوقات بدون گل است. اما حساسیت دربی اصفهان فقط در همان 90 دقیقه است. به همین دلیل بازی بدین دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن همیشه جذاب و پرگل است و افت و خیز و موقعیت های گل زیادی دارد. سپاهان هم همیشه تیم خوبی بوده است اما امیدوارم این دربی با برد ذوب‌آهن تمام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها