کد خبر: ۲۹۵۸۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
محمد غلامي که نيم فصل دوم از راه‌آهن جدا شد و به پديده پيوست اين هفته مقابل تيم سابقش قرار مي‌گيرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، غلامی در مورد شکست مقابل پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه تراکتور را برده بودیم با بچه ها هم قسم شده بودیم تا پرسپولیس را ببریم و بتوانیم به تیم های بالای جدول نزدیک شویم. نیمه اول ما بهتر بازی کردیم اما نیمه دوم نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. البته این را هم در نظر بگیرید دو تا از بازیکنانمان یعنی نژادمهدی و صادقی را در اختیار نداشتیم و ترکیبمان 4، 5 تغییر داشت متاسفانه همه این ها منجر به باختمان شد.

او در مورد دیدار با تیم سابقش راه‌آهن در هفته بیست و یکم ادامه داد: برای همبازی های سابقم خیلی ناراحتم، آنها واقعا دارند بدون پول کار می‌ کنند، گرچه ما بازیکنان جدید پدیده هم دست کمی از آنها ندریم و هیچ دریافتی از باشگاه نداشتیم. البته آقای وطنخواه قول داده اند تا شنبه پول به دستمان می‌ رسد. در حال حاضر بازیکن پدیده هستم اما برای راه‌آهن به عنوان تیم سابقم احترام خاصی قائلم. همچنین انگیزه زیادی برای بازی روز جمعه دارم.

این بازیکن در پایان در مورد نوسانات پدیده مشهد افزود: من که نیم فصل در پدیده حضور نداشتم اما فکر می‌ کنم شرایط خیلی خوبی داریم، با شروع نیم فصل دوم ما 3 بازی کردیم که دو تا از آنها خارج از خانه بودند. در ضمن در همین بازی با پرسپولیس که در خانه برگزار شد، تساوی عادلانه ترین نتیجه بود. ما به فکر گرفتن سهمیه هستیم و تمام تلاشمان را برای موفقیت در این فصل انجام می‌ دهیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها