کد خبر: ۲۹۵۸۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
فردا مدت ها انتظار به پايان مي‌ رسد و قرار است مالکان جديد سرخابي ها انتخاب شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، روز بیست و هفتم روزی است که قرار است پاکت های کسانی که در مزایده سرخابی ها شرکت کرده اند، باز شود. با این حال امیر عابدینی ادعا می‌ کند فردا اتفاق خاصی نخواهد افتاد: شک نکنید فردا متقاضی جدی ای اعلام نمی‌ شود. من فکر می‌ کنم متقاضی جدی برای خرید سرخابی ها شرکت نکرده است و بعید است فردا پاکت خاصی باز شود.

او ادامه داد: وزارت اقتصاد و دارایی و همچنین سازمان برنامه و بودجه گفته اند که باشگاه باید به اهلش واگذار شود به علاوه یک تیم اقتصادی قوی که درآمدزایی کند. منظور آنها از اهلش همان پیشکسوتان هستند که باید با یک تیم اقتصادی قوی دو باشگاه را اداره کنند. در جلسه ای که علی پروین با وزیر اقتصاد داشت، وزیر اقتصاد صراحتا همین حرف ها را زد. من می‌ دانم که علی سعیدلو هم همین نظر را دارد ولی چیزی که برای من عجیب است این است که چرا سازمان خصوصی سازی این راه را انتخاب کرده و می‌ خواهد به هر کسی که بیشتر پول می‌ دهد، باشگاه را واگذار کند. البته این بندی که در قرارداد متقاضیان وجود دارد که باید اهلیت آنها به تایید برسد، نشان می‌ دهد که فردا هیچ خریدار جدی ای از پاکت ها در نخواهد آمد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا هدایتی برای خرید پرسپولیس اقدام کرده یا نه هم گفت: هدایتی نمی‌ خواهد پرسپولیس را بخرد و این را به من اعلام کرده. او برای خرید سهام پیشکسوتان پیش قدم می‌ شود و ما هفته آینده جلسه ای با هم خواهیم داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها