کد خبر: ۲۹۵۸۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
حسين فرکي در رنکينگ مربيان فيفا 14 پله صعود کرد و به عنوان بهترين مربي ايراني، عنوان 226 را به خود اختصاص داد.
به گزارش پایگاه 598،حسین فرکی، سرمربی باتجربه سپاهان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد این رنکینگ می گوید:« به هر حال خوشحالم. این رده بندی در ماههای گذشته هم بوده و باعث افتخار من است. نه تنها برای من بلکه برای هر مربی ای که دارد کار می کند باعث خوشحالی است که در این رنکینگ صعود کند و نتیجه تلاشش را بگیرد. این آمار هم بخشی از ارزیابی کار مربیان است و من امیدوارم که باز هم بتوانم روندی صعودی داشته باشم.»

فرکی در این رنکینگ عنوان بهترین مربی ایرانی را به خود اختصاص داده است. او می گوید:« من به نمایندگی از تمام مربیان ایرانی این رتبه را بدست آورده ام. این عنوان برای تمام جامعه مربیگری ایران است. چون بحث جهانی دارد و باعث غرور مبلی می شود. من افتخار می کنم و خوشحالم که عملکردم مورد توجه قرار گرفته است. قبلا قلعه نویی و قطبی بوده اند و حالا نام من در این رنکینگ قرار گرفته است.»

حسین فرکی از شرایط سپاهان هم صحبت می کند:« با توجه به بردی که بدست آوردیم شرایط مناسب است. البته ما در دو بازی قبل از فولاد شایسته باخت و تساوی نبودیم اما قسمت این بود که 5 امتیاز از دست بدهیم. خوشحالم که مقابل فولاد توانستیم سه امتیاز را بگیریم و به بالای جدول برگردیم. »

سپاهان این هفته باید در دربی اصفهان و مقابل ذوب آهن به میدان برود. فرکی در این باره می گوید:« این بازی حساسیت خاص خودش را دارد. باید مقابل همشهری مان بازی کنیم. قبلا حضور در دربی اهواز را تجربه کرده ام اما این اولین تجربه من در دربی اصفهان است که امیدوارم با کسب سه امتیاز همراه شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها