کد خبر: ۲۹۵۸۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
مهاجم استقلال خوزستان اعتقاد دارد داور در دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان از اعلام یک ضربه پنالتی به سود آبی‌پوشان خوزستان خودداری کرده است.

به گزارش پایگاه 598،سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست استقلال خوزستان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: گل اول را خیلی بد موقع خوردیم و این در حالی است که بازی را خوب شروع کرده بودیم. در نیمه دوم هم به بازی برگشتیم ولی متأسفانه داور خطای هند بازیکن ذوب‌آهن را پنالتی نگرفت و همین موضوع روی سرنوشت و نتیجه بازی تأثیر داشت.

«بعد از اینکه دوباره عقب افتادیم خیلی موقعیت داشتیم ولی متأسفانه گل نزدیم»، وی با بیان این جمله ادامه داد: به نظرم ذوب‌آهن مستحق باخت نبود ولی قسمت این بود که ببازیم و نا شکری نمی‌کنیم. امیدوارم در بازی‌های آینده این بدشانسی دست از سر ما بردارد و عروسی به کوچه ما هم برسد.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد اینکه تیمش در خطر سقوط قرار گرفته است، گفت: مطمئن باشید استقلال خوزستان با درایت ویسی و بازیکنانی که دارد سقوط نخواهد کرد. با جرأت می‌گویم که ویسی یک مربی پاکی است و از اینکه در این هفته‌ها نتیجه نگرفتیم دلم برایش می‌سوزد. او واقعاً زحمت می‌کشد و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم تا شرایط استقلال بهتر شود.

جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها