کد خبر: ۲۹۵۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۱۷ آذر ۱۳۹۰
انقلاب بحرین شب گذشته با تظاهرات هزاران نفر در میدان اللؤلؤه منامه که خاستگاه نخستین انقلاب است جانی تازه گرفت، اما عمال رژیم آل خلیفه با گازهای سمی و گلوله های پلاستیکی به مردم یورش بردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه میدل ایست آنلاین، شاهدان عینی گزارش دادند: نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی به تظاهرات گسترده مردمی حمله کردند.

به گفته شاهدان عینی تظاهرات کنندگان شعارهایی با مضامین "سرنگونی رژیم" و "به میدان اللؤلؤه برمی گردیم سر دادند.

"محمد مسقطی" رئیس جمعیت حقوق بشر جوانان بحرین گفت: نیروهای امنیتی از گاز اشک آور، گلوله های پلاستیکی و بمبهای صوتی علیه تظاهرات کنندگان استفاده کردند که سبب مصدوم شدن شمار زیادی از آنها شد.

یکی از تظاهرات کنندگان که نامش را فاش نکرد بیان کرد: من با گلوله پلاستیکی مصدوم شدم اما از ترس اینکه مبادا بازداشت شوم به بیمارستان نرفتم.

به گفته شاهدان عینی اوج این تظاهرات در "السنابس" و "الدیه" بود که به کارگیری گازهای سمی به وسیله نیروهای امنیتی موجب مصدوم شدن شمار زیادی از تظاهرات کنندگان شد.

منابع وابسته به پلیس رژیم بحرین تعداد تظاهرات کنندگان را350 نفر اعلام کردند این در حالی است که منابع وابسته به مخالفان این تعداد را هزاران نفر دانستند.

خبر دیگر از بحرین اینکه منابع وابسته به وزارت کشور بحرین اعلام کردند که یک بسته مواد منفجره که از انگلیس و از طریق دبی به فرودگاه بحرین ارسال شده بود را خنثی کرده اند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها