کد خبر: ۲۹۵۷۶۶
زمان انتشار: ۰۰:۵۸     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز/ برانکو ايوانکوويچ سه‌شنبه (پس‌فردا) به تهران مي‌آيد تا رسماً هدايت پرسپوليس را برعهده بگيرد.
محمدحسين ‌نژادفلاح، به زودي مديريت پرسپوليس را بر عهده مي‌گيرد‌؛ اين اتفاقي است که او، از آن مطمئن است. نژادفلاح اگر مطمئن نبود، بي‌شک باب مذاکره با مربيان خارجي را باز نمي‌کرد.
با توجه به برد اخير پرسپوليس مقابل پديده، تصور عمومي بر اين بود که ماندن درخشان به عنوان سرمربي در اين تيم مدتي ديگر تمديد خواهد شد در حالي که خبرهاي ديگري در راه است.
همه توافقات مالي با برانکو ايوانکوويچ سرمربي سابق تيم ملي انجام شده است. قرار است فردا (دوشنبه) قرارداد باشگاه پرسپوليس با اين مربي کروات در استانبول ترکيه به امضا برسد و ظاهراً هيچ مشکل خاصي هم وجود ندارد.
جالب‌تر مي‌شود وقتي بدانيد برانکو ايوانکوويچ سه‌شنبه (پس‌فردا) به تهران مي‌آيد تا رسماً هدايت پرسپوليس را برعهده بگيرد. اگر تصور مي‌کنيد تغيير و تحول در پرسپوليس فقط شامل حال درخشان و کادر فني مي‌شود، سخت در اشتباهيد!
بنابر اعلام يک منبع موثق، مطلع و آگاه که ظاهراً مو هم لاي درز آن نمي‌رود، تمامي اعضاي فعلي هيأت مديره پرسپوليس رفتني هستند. همه برنامه‌ريزي‌ها انجام شده و حتي گفته مي‌شود افراد جايگزين اعضاي هيأت مديره فعلي هم انتخاب و به زودي معرفي خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها