کد خبر: ۲۹۵۷۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
اميرعبداللهيان:
خانواده‌هاي دو مهندس ربوده شده ايراني در سوريه با معاون وزير امور خارجه ديدار کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، حسين اميرعبداللهيان معاون عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه، روز شنبه 25 بهمن 93 با خانواده هاي دو مهندس ايراني ربوده شده در سوريه ديدار و گفت‌وگو کرد.

در اين ديدار، خانواده پژمان بويري و حسن حسني با برشمردن خدماتي که اين عزيزان در خدمت به مردم سوريه و در جهت پيشرفت و توسعه همکاريهاي اقتصادي دو کشور ايران و سوريه ارائه داده اند، از وزارت امور خارجه کشورمان و نهادهاي مسئول ذيربط خواستار اقدام عاجل و پيگيري جهت تعيين سرنوشت عزيزانشان شدند.

اميرعبداللهيان با اشاره به اقدامات سه ساله وزارت امور خارجه، سفارت کشورمان در دمشق و ديگر نهادهاي ذيربط در جهت تلاش براي تعيين سرنوشت دو مهندس ايراني و آزادي آنها و با يادآوري تأکيدات وزير امور خارجه کشورمان براي پيگيري جدّي موضوع تعيين سرنوشت و آزادي فوري اين عزيزان، اظهار داشت که در اين خصوص کميته ويژه‌اي جهت روشن‌سازي آخرين وضعيت و سرنوشت مهندسان ربوده شده در سوريه تشکيل شده است.

وي افزود: وزارت امورخارجه در تمام گفت‌وگوها با دولت سوريه و همچنين برخي کشورهاي منطقه و مقامات سازمان ملل و نهادهاي بين المللي ذيربط، موضوع سرنوشت مهندسان ايراني را پيگيري مي‌کند و به تلاشهاي همه جانبه خود در اين زمينه ادامه خواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها