کد خبر: ۲۹۵۷۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش 3/ مديربرنامه هاي افشين قطبي گفت: «وقتي پرسپوليس خوب بازي مي کند و درخشان هم آخرين بازي را برده، فکر نمي کنم جابه جايي صورت بگيرد.»مهدي حاج باقر درباره شايعه مذاکره پرسپوليسي ها با افشين قطبي براي قبول هدايت اين تيم اظهار داشت: «من هم اين موضوع را از رسانه ها شنيده ام و نمي دانم چقدر صحت دارد.»
وي درباره اينکه گفته مي شود با مسئولان پرسپوليس و محمدحسين نژادفلاح مذاکره داشته است، بيان داشت: «من هيچ مذاکره اي با مسئولان پرسپوليس نداشتم. تا جايي که مي دانم نژادفلاح هم اختيار مسائل مالي و اداري را ندارد. او از دوستان خوب من است و وقتي به سمت سرپرست باشگاه پرسپوليس منصوب شد، تماس گرفتم و به او تبريک گفتم اما هيچ مذاکره اي درباره حضور افشين قطبي در پرسپوليس نداشتيم.»
مديربرنامه هاي قطبي همچنين گفت: «نمي دانم شايعه مذاکره با قطبي از کجا در آمده است. وقتي پرسپوليس خوب بازي مي کند و درخشان هم آخرين بازي را برده، فکر نمي کنم جابه جايي صورت بگيرد. بايد به درخشان زمان بدهند تا او بتواند کارش را انجام دهد. البته پرسپوليس ايرادهايي دارد که بايد برطرف شود.»حاج باقر در پايان از ابراز علاقه قطبي براي بازگشت به پرسپوليس خبر داد: «افشين هم مثل يکي از ميليون ها هوادار پرسپوليس دوست دارد به پرسپوليس کمک کند اما او مشکل مالياتي دارد. مشکلي که از مديران گذشته پرسپوليس بر جاي مانده و هنوز هم حل نشده است. اگر دوست داشته باشند او به ايران بيايد، ابتدا بايد مشکل مالياتي اش را حل کنند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها