کد خبر: ۲۹۵۷۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
رئيس سازمان حمل‌ونقل جاده‌اي از افزايش قيمت بليت اتوبوس‌ها در ايام نوروز و زياد نشدن ميزان حمل و نقل عمومي خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، داود کشاورزيان با بيان اينکه معمولا در ايام نوروز بخشي از رفت و آمدها يک طرفه است، اظهار داشت: بسياري از اتوبوس‌ها در ايام نوروز از يک مقصد خالي باز مي‌گردند بنابراين براي جبران خسارت‌ اتوبوس‌ها، افزايش قيمتي در اين ايام ايجاد مي‌شود.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه آمار و ارقام نشان مي‌دهد که هر سال استفاده از ناوگان حمل ‌و نقل عمومي کاهش مي‌يابد، گفت: بسياري از مسافران در ايام نوروز با خريداري اتومبيل سعي مي‌کنند با وسايل شخصي خود مسافرت نمايند، بنابراين نيازي به افزايش ناوگان حمل‌ونقل عمومي در اين ايام نيست.

رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي افزود: ما هر ساله شاهد کاهش فروش بليت اتوبوس در ايام نوروز به تمامي شهرهاي کشور هستيم.

کشاورزيان در ادامه توضيح داد: تلاش مي‌کنيم به جاي افزايش کميت وسايل حمل‌ونقل عمومي و اتوبوس‌ها ميزان کيفيت و ارائه خدمات به مسافران را افزايش دهيم.

وي در ادامه افزود: هنوز تصميم قطعي براي ميزان افزايش قيمت‌ها در نظر گرفته نشده و در آينده‌اي نزديک ميزان دقيق افزايش قيمت بليت‌ها به تمامي شهرهاي کشور اعلام مي‌شود.

بر اساس اين گزارش، رئيس سازمان پايانه‌ها و حمل‌ونقل مسافري خبر از افزايش 10 تا 20 درصدي قيمت بليت اتوبوس در ايام نوروز داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها