کد خبر: ۲۹۵۶۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
سرمربی کروات حاضر نیست تا پایان فصل قرارداد امضا کند و در مذاکرات گفت، نباید در این فصل از او هیچ توقعی داشت و نتایج بد نباید موجب برکناری اش شود.

به گزارش پایگاه 598، نیمکت پرسپولیس در آستانه تغییرات قرار دارد. یکی از مسئولان آگاه در این باشگاه می گوید: «با اینکه آقای نژاد فلاح هنوز حکم نگرفته اند ولی مسئولیت دارند که از همین حالا کارها را انجام دهند. بزرگترین ماموریت آنها هم در شروع کار، تصمیم گیری در انتخاب مربی بود که در این باره به جمع بندی اولیه رسیده اند.»

 

حمید درخشان از زمان ورود به پرسپولیس نتوانسته نتایج خوبی به دست بیارد و سرانجام بعد از چند هفته ناکامی، در بازی مقابل پدیده به برد رسید. اما قبل از این بازی شایعات زیادی درباره برکناری درخشان وجود داشت و هنوز هم این شایعات به گوش می رسد.

 

دیروز منابع خبری فاش کردند، یکی از مسئولان سابق پرسپولیس که در بخش اداری این باشگاه کار می کرد، مامور مذاکره با برانکو ایوانکوویچ شده است. او هفته گذشته با این مربی کروات تماس گرفت و از پیشنهاد پرسپولیس گفت.

 

برانکو هم که بیکار بود گفت مشکلی برای حضور در ایران ندارد اما شرایط خود را به گوش مسئولان باشگاه رساند. حتی نژادفلاح هم به صورت مستقیم با برانکو گفتگو کرد و شرایط این مربی را برای حضور در ایران شنید.

 

برانکو حاضر نیست تا پایان فصل قرارداد امضا کند و در مذاکرات گفت، نباید در این فصل از او هیچ توقعی داشت و نتایج بد نباید موجب برکناری اش شود.

 

مسئولان پرسپولیس هم گفتند که این موضوع را می پذیرند و قصد دارند برای موفقیت به این مربی فرصت دهند.

 

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که دو طرف به توافق نهایی دست یافته اند و برانکو تا پایان هفته جاری به ایران سفر می کند تا قراردادش را به امضا برساند.

 

البته تا زمانیکه این مربی به ایران نیاید و مقابل رسانه ها ظاهر نشود کسی این اخبار را باور نمی کند. برانکو نزدیک به 500 میلیون تومان به اداره مالیات ایران بدهکار است و اولین مانع برای پرسپولیسی ها حل این مشکل است.

 

نژادفلاح قصد دارد از طریق وزارت ورزش که در جریان تمام اتفاقات قرار دارد، رایزنی هایی را برای حل مشکل مالیاتی ایوانکوویچ انجام دهد. احتمالا در این مذاکرات اداره مالیات برای برانکو تخفیفی قایل می شود و می تواند پرداخت مالیات را قسط بندی کند.

 

البته برانکو معتقد است فدراسیون فوتبال موظف است مالیاتش را پرداخت کند و پرسپولیسی ها حاضر نیستند پول از جیب شان بدهند. برانکو هم در مذاکرات پذیرفته که نباید از این بابت پولی از جیب قرمزها برود.

 

بر اساس برخی خبرها، برانکو در حال حاضر در ترکیه به سر می برد تا فردا با نماینده باشگاه پرسپولیس مذاکره جدی داشته باشد. هر چند یکی از نزدیکان او ضمن تایید مذاکرات اولیه با باشگاه پرسپولیس، تاکید دارد که پروفسور، هنوز به ترکیه نرفته است.

 

با این وجود، امروز نام برانکو سایه ای سنگین بر جایی انداخته است که در این فصل دو صاحب داشته، اولی علی دایی که در آخرین روزهای تابستان گرم امسال برکنار شد و دومی حمید درخشان که از آن روز تا امروز افتان و خیزان کارش را ادامه داده، گاهی دربی را برده و خندیده و گاهی هم با شکست های متوالی، فریاد حیا کن رها کن را در مقابل گوش خود شنیده است.

 

در همین حال، اخبار دیگری مبنی بر مذاکرات جدی با افشین قطبی هم مطرح شده است. در ذیل این اخبار توجه به حضور قطبی در حال حاضر در دبی موید این نکته است که صدای پای امپراطور هم در نزدیکی نیمکت پرسپولیس کاملا شنیده می شود.

 

جدا از این دیدار اخیر یکی از نزدیکان قطبی در ایران با یکی از گزینه های ورود به مدیریت باشگاه پرسپولیس هم این اخبار را جدی تر می نمایاند.

 

سوژه مشترک جالب توجه درباره هر دو مربی، اینکه هم برانکو و هم قطبی، با یک مشکل بزرگ برای حضور در ایران روبرو هستند و آن فرار مالیاتی است. نکته ای که در گفتگوی های اولیه  خود بر آن تاکید داشته اند که تنها در صورت رفع آن حاضرند گام های بعدی مذاکره را انجام بدهند.


جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها