کد خبر: ۲۹۵۶۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
کاپ/ مديرعامل باشگاه استقلال گفت:درصدد هستيم تا با تهيه نامه اي درباره حکم سنگين محروميت کرار به اين رأي کميته انضباطي اعتراض کنيم.
بهرام افشارزاده درباره رأي کميته انضباطي درباره کرار جاسم اظهار داشت: پس از انتشار اين رأي تصميم گرفتيم تا با مشورت معاونت حقوقي باشگاه استقلال نامه اي خطاب به کميته انضباطي بنويسيم و به اين رأي اعتراض کنيم.
وي افزود: انتظار اين رأي را نداشتيم و تصور نمي کرديم که چنين رأيي براي بازيکن ما صادر شود. از اين رو تصميم داريم براي کاهش محروميت کرار همه تلاش مان را بکار بگيريم. البته در اين ميان از رسانه ها تقاضا داريم که به اين مسايل دامن نزنند و اجازه بدهند تا ما کار خودمان را انجام دهيم.
مديرعامل باشگاه استقلال تهران تأکيد کرد: رفتاري که کرار در ديدار با سايپا انجام داد خوب نبود اما در اين حد هم نبود که مستحق چنين تنبيهي باشد. البته ما از رأي صادر شده تبعيت مي کنيم و به آن گردن مي نهيم اما نمي خواهيم حق بازيکن مان هم پايمال شود. افشارزاده گفت: همچنين درباره شرايط استقلال براي ديدار با گسترش فولاد تبريز گفت: تمرينات تيم به شکل مرتب در حال برگزاري است و اميد زيادي داريم که اين هفته هم نتيجه مد نظرمان را در ليگ برتر کسب کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها