کد خبر: ۲۹۵۵۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
مدافع سرخپوشان اهواز ديروز در ديدار با سپاهان در حالي که تيمش روز خوبي را سپري نکرد عملکرد موثري داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، احمد آل‌نعمه در مورد این دیدار گفت: یکی از دلایل باخت به گردوخاک روزهای اخیر برمی گردد چون تمرکز لازم را نداشتیم. بخاطر گردوغبار نتوانستیم در تمرینات فشار لازم را بیاوریم. البته دیروز هم روز خوبمان نبود و نیمه اول بد بازی کردیم و فضا را به سپاهان داده بودیم. حریف خیلی بهتر از ما بود و همه این ها باعث شد آنها به گل برسند. اما نیمه دوم خوب کار کردیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم ولی متاسفانه تبدیل به گل نشد.

او با بیان اینکه از کورس قهرمانی عقب نمانده اند ادامه داد: دیروزحقمان باخت نبود چون یک نیمه ما خوب بودیم یک نیمه سپاهان. در این بازی محکوم به برد بودیم اگر سه امتیاز را می‌ گرفتیم از رقیبانمان بخصوص سپاهان خیلی فاصله می‌ گرفتیم. درحال حاضر امتیازهایمان برابر شده و شرایط خیلی حساس است.

این بازیکن در مورد تعریف اسکوچیچ از خودش نظرش را اینگونه بیان کرد: وظیفه من این است که در هر بازی بهترین عملکردم را به نمایش بگذاریم و کیفیت خوبی داشته باشم. بالاخره بازیکنی که نیم فصل دوم به تیمی اضافه می‌ شود وظایف سنگین تری دارد و باید کمک حال کادرفنی باشد. من قلبا فولاد را دوست دارم چون چندین سال در این تیم حضور داشته ام. به همین خاطر همیشه سعی و تلاش می‌ کنم بهترین باشم.

آل‌نعمه در پایان افزود: در دیدار با سپاهان شرمنده هوادارانمان شدیم. دوست نداریم آنها را ناراحت کنیم از این به بعد باید بیشترحواسمان را جمع کنیم و بخصوص در بازی های خانگی امتیاز از دست ندهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها