کد خبر: ۲۹۵۵۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال پيکان گفت: اگر کميته داوران فدراسيون فوتبال با داور ديدار ما مقابل استقلال برخورد کند، از آنها تشکر مي‌کنيم.
به گزارش پایگاه 598،رضا رهقی، در خصوص اینکه فریدون اصفهانیان اعلام کرده با تورج حق‌وردی داور دیدار استقلال و پیکان برخورد خواهد شد و این داور در هفته بیستم لیگ قضاوت نکرد، اظهار داشت: اگر این اتفاق رخ داده باشد یا قرار است برخوردی با داور این دیدار شود، باید از کمیته داوران تشکر کنیم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: مسلماً اگر با داورانی که اشتباه می‌کنند برخورد صورت بگیرد، اشتباهات در بازی‌ها بسیار کمتر خواهد شد. وقتی یک بازیکن یا مربی در بازی کوچکترین خطا یا اعتراضی می‌کند داوران از ابزار خود استفاده می‌کنند و با کارت زرد و قرمز، جریمه در نظر می‌گیرند. حالا که برای بازیکنان و مربیان جریمه وجود دارد و با اشتباه آنها برخورد می‌شود، باید با داوران هم برخورد شود تا میزان اشتباهات‌شان کمتر شود. این مسئله به جامعه داوری کشور کمک می‌کند و جای تقدیر دارد.

سرپرست تیم فوتبال پیکان درباره اینکه رئیس کمیته داوران گفته تیم‌ها باید اعتراض خود را به صورت کتبی به این کمیته بدهند، گفت: ما به صورت کتبی نامه خود را به کمیته داوران و سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم و منتظر پاسخ هستیم.

رهقی با اشاره به اتفاقات دیدار پیکان و نفت تهران خاطرنشان کرد: در این دیدار قضاوت داور به ضرر هر دو تیم بود. از این جهت به ضرر ما بود که دروازه‌بان تیم نفت توپ را بیرون از محوطه جریمه با دست دفع کرد که این حرکت او اخراج داشت اما داور از این صحنه به سادگی عبور کرد. در صحنه گل نفت هم که مردود اعلام شد و ما بارها فیلم این صحنه را دیده‌ایم، بازیکن نفت برای مهدی رحمتی مزاحمت ایجاد کرده بود و علاوه بر حضور در منطقه آفساید حتی ضربه‌ای را هم به دروازه‌بان ما زد که خطا و آفساید او گرفته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها