کد خبر: ۲۹۵۴۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
رضا نورمحمدي اعتقاد دارد که پيروزي برابر پديده پيش درآمد خوبي است براي بازي هاي اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا که پيروزي در آن مي‌ تواند براي هواداران اين تيم خيلي مهم باشد.
به گزارش پایگاه 598،مدافع پرسپولیس در این باره به "ورزش سه" گفت: من مطمئن هستم که پیروزی برابر پدیده شروع بازی های خوب پرسپولیس است. به ویژه لیگ قهرمانان آسیا که باعث می‌ شود تیم ما با روحیه به مصاف حریفانی برود که پول های زیادی برای این بازی ها خرج کرده اند.

او در مورد بازی با پدیده هم گفت: ما از نتایج هفته های گذشته پرسپولیس حسابی ناراحت بودیم و به همین دلیل هم قسم شده بودیم که هر طور هست، پدیده را ببریم. پدیده تیم بسیار خوب و قابل احترامی بود اما ما با هم متحد بودیم و خدا را شکر با پیروزی در این بازی از شرایط بدی که چند هفته درگیر آن بودیم، نجات پیدا کنیم.

نورمحمدی ادامه داد: واقعا جا دارد از آقای هدایتی، پروین و طاهری تشکر کنم که در این چند روز پیش ما آمدند و به ما روحیه دادند. در این چند هفته شرایط خوبی نداشتیم که دیگر نمی‌ خواهم آن را باز کنم چون دوست نداریم برای تیم حاشیه درست کنیم اما خدا را شکر الان اوضاع خیلی بهتر شده است.

مدافع پرسپولیس در مورد فحاشی تماشاگران این تیم به رضا حقیقی هم گفت: البته ماجرا اینطور هم نبود، اول بازی همه رضا حقیقی را تشویق کردند چون تماشاگران پرسپولیس، تماشاگران قدرشناسی هستند. رضا یکی از بهترین دوستان من است و من این را باید بگویم که او عاشق پرسپولیس است. اما مشکلاتی داشت که مجبور شد از جمع ما جدا شود. او با من نزدیک بود و من دلیل جدایی اش را می‌ دانم. خیلی ها نمی‌ دانند که او چه مشکلاتی داشت و بنابراین درباره اش قضاوت می‌ کنند. حقیقی تنها کسی بود که بعد از بازی گفت برد حق پرسپولیس بوده است.

سوال دیگر ما از نورمحمدی درباره درگیری لفظی اش با سوشا مکانی است که البته نورمحمدی می‌ گوید به هیچ وجه با سوشا درگیر نشده بلکه بحث او با محسن بنگر بوده است. نورمحمدی می‌ گوید: من اصلا با سوشا مکانی درگیر نشدم. در جریان بازی بین من ومحسن بنگر بحثی شد که کمی صدایمان بالا رفت. موضوع به خاطر این بود که در یک صحنه مهاجم پدیده را هیچ کس یارگیری نکرده بود که باتوجه به اینکه فشار بازی بالا بود، کمی صدای ما بالا رفت. البته این درگیری جدی نبود و در جریان بازی تمام شد.

مدافع پرسپولیس در مورد جوک هایی که بعد از باخت این تیم برابر ملوان برای این ساختند هم گفت: به هر حال وقتی تیمی نتیجه نمی‌ گیرد، هم درگیری در آن زیاد می‌ شود و هم هواداران تیم مقابل شروع می‌ کنند به شعار دادن و این جوک ها هم درهمین راستاست. مطمئن باشید اگر بازی های بعدیمان را ببریم، نه این جوک ها وجود خواهد داشت و نه فضای اعتراض آمیز رسانه ها.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها