کد خبر: ۲۹۵۰۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
يحيي گل محمدي سرمربي ذوب آهن قصد دارد در بازي با استقلال خوزستان هم به پيروزي هايش ادامه دهد.
به گزارش "ورزش سه"، گل محمدی قبل از بازی با شاگردان ویسی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و در خصوص شرایط تیمش گفت:

بازی با استقلال خوزستان آسان نیست
بازی فردا اصلا بازی کوچکی برای ما نیست و یک بازی سخت مقابل استقلال خوزستان در پیش داریم. درخواست من از بچه های تیمم این است که تشنه برد باشند و به هیچ عنوان مغرور نشوند. فکر نکنند که با چند نتیجه خوبی که گرفته ایم کارمان از کار گذشته است. ما هر روز باید تمرینات و تفکرات جدیدی برای خودمان داشته باشیم.این وضعیت را برای استقلال خوزستان بهتر می کند چون همیشه بازیکنانی که جایگزین می شوند انگیزه بیشتری دارند و این حالت نباید برای ما شرایط فریبنده ای را داشته باشد.

اتفاقا استقلال قوی تر کار می کند
اگر بخواهیم لحظه ای در این بازی به این موضوع فکر کنیم که غیبت کولی بالی و حیدری شرایط این تیم را در خط دفاع دچار بحران کرده و ما می توانیم به راحتی به گل برسیم ممکن است دچار اشتباه شویم.

نباید بازیکن محروم بدهیم
بازیکن باید مراقب باشد تا از جریان بازی ها خارج نشود.البته ما خوشبختانه در هر پست دو، سه بازیکن آماده در اختیار داریم و اگر هم خدای ناخواسته دچار محرومیت این چنینی شویم فکر نمی کنم مشکل خاصی برایمان پیش بیاید.

اصفهانی ها از ما حمایت کنند
از همه هواداران و فوتبالدوستان اصفهانی می خواهم که فردا برای حمایت از تیم ذوب آهن ما را تنها نگذارند و به ورزشگاه بیایند چون این تیم به حمایت همه جانبه آنها احتیاج دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها