کد خبر: ۲۹۵۰۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
پل اسکولز، هافبک سابق منچستريونايتد به انتقاد از لوئيس فان خال، سرمربي فعلي تيمش پرداخت و گفت که سبک فوتبالي که يونايتد اين روزها بازي مي‌کند، افتضاح است.
به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در حال حاضر در رده ی سوم جدول قرار دارد ولی بسیاری از سبکی که این تیم بازی می‌کند، انتقاد می‌کند. پس از صحبت‌های سم آلاردایس، سرمربی وستهام در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم که با تساوی 1-1 همراه شده بود و آلاردایس مدعی شد که یونایتد با پاس‌های بلندش بازی را خراب کرده بود، فان خال با عصبانیت، پاسخ منتقدان تیمش را داد و به دفاع از سبک تیمش پرداخت. با این حال، اسکولز همچنان معتقد است که تیم فان خال، به اندازه ی کافی ریسک نمی‌کند و دست به حمله نمی‌زند.

او گفت:" اینکه بگویم از دیدن بازی‌های تیم فان خال، هیچ لذتی نمی‌برم، من را خوشحال نمی‌کند. آنها چهارشنبه برنلی را شکست دادند ولی برنلی در نیمه ی اول با اختلاف تیم برتر زمین بود. در حال حاضر، سبک فوتبال یونایتد افتضاح است. برای شکست دادن حریف باید حمله کرد و برای حمله باید ریسک کرد. بازیکنان خیلی کمی در تیم فعلی آماده ریسک کردن هستند. به عنوان یک هافبک در یونایتد باید توپ‌ها را رو به جلو پاس می‌دادم و بله، این بدین معنی نبود که این کار همیشه جواب می‌دهد یا غذا را آماده ی صرف در بشقاب مهاجمان قرار می‌دادم. این به آنها بستگی داشت که توپ را می‌گرفتند و گل می‌زدند. آیا آسان بود؟ نه ولی ما برای یونایتد بازی می‌کردیم. قرار نبود کار آسانی داشت هباشیم. در تیم فعلی، دی ماریا بیش از دیگر بازیکنان چنین ریسک هایی انجام می‌دهد و متاسفانه، برای او خیلی جواب نداده است. او خیلی توپ از دست داده و در باز پس گیری به مشکل برخورده است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها