کد خبر: ۲۹۵۰۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ گفت: کي‌روش بايد در کميته فني و توسعه برنامه‌هايش را ادامه دهد و ما در هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال پس از گزارش کميته فني، اعلام نظر خواهيم کرد.
به گزارش پایگاه 598،غلامرضا بهروان با اعلام این خبر که قرار است طی یکی از روزهای هفته آینده هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شود، در مورد کمیته‌ای که قرار بود در خصوص اشکالات مالی فدراسیون فوتبال تشکیل شود، گفت:‌ این گروه برای بازرسی و حسابرسی تشکیل شد و کارهای لازم را نیز انجام داد و اتفاقاً آنها به آخر کار رسیدند و مشکلی نیز وجود نداشته است. جلسه هیأت رئیسه نیز در همین خصوص باید در هفته جاری تشکیل شود.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود قرار است در مجمع اسفندماه اسلامیان به جای علی کفاشیان به ریاست فدراسیون فوتبال منصوب شود، گفت: فکر نمی‌کنم در مجمع اسفندماه این اتفاق بیفتد و مطمئناً باشید چنین چیزی نمی‌شود. اسلامیان یک مدیر برنامه‌ریز قدرتمند است و برای کمک به فوتبال آمده است.

بهروان در پاسخ به این سؤال که قرار است اسلامیان به فدراسیون فوتبال کمک مالی کند یا فکری، گفت: هم از نظر برنامه‌ریزی و فکری و هم از لحاظ مالی به ما کمک می‌کند. او یک مدیر توانمند است که عملکرد مثبتش بر همگان ثابت شده است و اینطور نیست که بخواهد به جای کفاشیان در فدراسیون فوتبال به روی کار بیاید،‌بنابراین صحبت‌هایی را که وجود دارد شایعه است و من بعید می‌دانم که اتفاقاتی که از آن صحبت می‌کنید محقق شود هرچند که خود من هم این شایعات را شنیده‌ام.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت کی‌روش و ادامه همکاری‌اش با تیم ملی گفت: در آخرین جلسه هیأت رئیسه نظر اعضا کاملاً‌ روی وی مثبت بود و قرار شد تا کی‌روش بماند اتفاقاً او باید همین روزها بازگشته و به کارش ادامه دهد، البته قبل از اینکه ما نظری بدهیم، کی‌روش باید در کمیته فنی و توسعه برنامه‌هایش را ادامه دهد و  ما در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از گزارش کمیته فنی، اعلام نظر خواهیم کرد.

وی در مورد دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان و اینکه آیا این بازی برگزار می‌شود یا خیر، گفت: قرار بود من هم روز گذشته به اهواز بروم اما پرواز به این شهر از عصر تا شب گذشته بارها با تأخیر مواجه شد و خود من هم تا اندازه‌ای در فرودگاه ماندم که حتی جیره‌امان را هم دادند اما در نهایت پرواز کنسل شد و نتوانستم به اهواز بروم.

بهروان افزود:‌ البته پس از استعلاماتی که چندین بار از صبح تا به حال گرفته‌ام هوا بهتر از گذشته بوده و بازی دو تیم برگزار می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا برگزاری مسابقات در تاریخ مقرر مهمتر از سلامتی بازیکنان است، گفت: مطمئناً اینچنین نیست اگر هوا آلوده باشد بازی را برگزار نمی‌کنیم اما در استعلامی که گرفتند اعلام شد که مشکل تقریباً برطرف شده هرچند که شاید مسابقه با تأخیر یکی دو ساعته برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها