کد خبر: ۲۹۵۰۱۱
زمان انتشار: ۱۶:۲۳     ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
نظرسنجی از روزنامه‌تایمز که به مذاق کاخ‌سفید خوش نیامد:
این نظرسنجی که درخصوص موضوعاتی نظیر سیاست های امریکا و اسرائیل، روابط این دو و بحث پرونده ی هسته ای ایران بود بین 824 نفر از شهروندان رژیم غاصب صهیونیستی (بزرگسال) انجام گردید که تمایل زیادی برای شرکت در انتخابات آینده ی کنست از خود نشان می دادند./ شاید جالب ترین نکته ی نظرسنجی تایمز اسرائیل، این سوال بود: ”مهم ترین موضوعی که دولت با آن رودررو است چیست؟

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، در آستانه ی 36مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که بغض و نفرت امریکا و اسرائیل را از ملت ذلت گریز و استقلال طلب ایران به دنبال داشت روزنامه ی تایمز اسرائیل آماری را منتشر کرده که سران رژیم صهیونیستی و کاخ سفید چندان از انتشار آن خرسند نیستند! در این گزارش آمده است: ”درحالیکه محبوبیت رئیس جمهور امریکا همچنان رو به کاهش است، 90% از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند برخلاف نظر دولت، مسئله ی ایران جدی ترین تهدید برای امریکا محسوب نمی شود!"

این نظرسنجی که درخصوص موضوعاتی نظیر سیاست های امریکا و اسرائیل، روابط این دو و بحث پرونده ی هسته ای ایران بود بین 824 نفر از شهروندان رژیم غاصب صهیونیستی (بزرگسال) انجام گردید که تمایل زیادی برای شرکت در انتخابات آینده ی کنست از خود نشان می دادند.

این نظرسنجی نشان داد حس منفی نسبت به باراک اوباما در بین صهیونیست ها به طرز چشمگیری رو به افزایش است و در همین حال، بی اعتمادی به وی نیز درخصوص به سرانجام رساندن پرونده ی هسته ای ایران به نفع اسرائیل افزایش بی سابقه ای داشته است. در ژانویه ی 2014 حدودا 64% از شرکت کنندگان در یک نظرسنجی در پاسخ به این سوال که آیا به رئیس جمهور امریکا در رابطه با اقناع ایران به منظور عدم ساخت تسلیحات [هسته ای] اعتماد دارید یا نه پاسخ خیر داده بودند. اما در نظرسنجی اخیر این درصد به رقم 72% رسیده است!

رئیس جمهور امریکا در بین صهیونیست ها از لحاظ محبوبیت آمار خوشایندی ندارد. 33% او را محبوب و 59% او را نامحبوب می دانند. اما این آمار در خصوص سران رژیم صهیونیستی نیز دیدنی است.


در جدول شماره ی 2، درصد آراء رای دهندگان و ذهنیت آنان نسبت به باراک اوباما را مشاهده می کنید. طبق این جدول فقط 8% از رای دهندگان وی را بسیار محبوب می دانند!

در جدول شماره ی 3، نرخ فزاینده ی نامحبوب بودن باراک اوباما در بین مردمی را مشاهده می کنید که متحدترین مردم با امریکا محسوب می شوند!

همچنین، فقط 21% از رای دهندگان با این جمله که ”من به اوباما اعتماد دارم و می دانم که می تواند ایران را قانع کند بمب هسته ای نداشته باشد" موافق بوده و 72% دیگر از آنان با این جمله موافق نبودند. این آمار نشان از افزایش 8 درصدی افرادی دارد که در این رابطه نسبت به اوباا بی اعتمادند.

اما شاید جالب ترین نکته ی نظرسنجی تایمز اسرائیل، این سوال بود: ”مهم ترین موضوعی که دولت با آن رودررو است چیست؟" فقط 10% از رای دهندگان از بین ده موضوع نوشته شده در نظرسنجی، به تهدید هسته ای ایران رای دادند!

همچنین آمار بی اعتمادی به سران این رژیم در رابطه با بهبود روابطشان با امریکا که بزرگترین حافظ منافع رژیم اشغالگر قدس به شمار می رود در نوع خود دیدنی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
رضا
ROMANIA
۱۲:۵۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
لغو همه تحریم ها شرط توافقات است.
پاسخ
عمارنامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
با سلام و احترام؛
مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/98315
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها