کد خبر: ۲۹۴۹۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
تمرين نوبت صبح تيم فوتبال استقلال در سالن وزنه آکادمي ملي المپيک برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال پس از یک روز تعطیلی صبح امروز در ساعت 10 در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک کار بدنسازی انجام داد.

آبی‌پوشان در ابتدا 20 دقیقه در زمین چمن محوطه سالن وزنه به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و سپس نزدیک به یک ساعت کار بدنسازی و وزنه انجام دادند.

* جاسم کرار که از مسئولان باشگاه مرخصی گرفته بود در تمرین امروز حضور نداشت. طبق برنامه قرار بود این بازیکن امروز خودش را به مربیان استقلال معرفی کند.

* حنیف عمران‌زاده مدافع تیم استقلال که راهی شمال کشور شده است در ترافیک گیر کرد و به همین دلیل با مربیان استقلال تماس گرفت و قرار شد که در نوبت عصر در تمرین تیم‌اش حضور داشته باشد.

* امیرحسین صادقی و یعقوب کریمی دو بازیکن دیگری بودند که در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند اما بقیه بازیکنان در کار بدنسازی شرکت کردند.

* آرش برهانی که به دلیل تصادف روز سه‌شنبه نتوانست به محل تمرین برسد در این خصوص با هم‌تیم‌هایش صحبت می‌کرد.

* سفر تیم استقلال به کیش باعث تعجب بازیکنان شده بود و آنها معتقد بودند در فاصله 5 روز بهتر بود تیم در تهران می‌ماند، آنها در این باره با دستیاران امیر قلعه‌نویی نیز صحبت کردند.

* طبق برنامه بازیکنان تیم استقلال در نوبت عصر نیز برنامه‌های تاکتیکی خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی نیز پیگیری خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها