کد خبر: ۲۹۴۶۴۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
دراگان اسکوچيچ مربي فولاد معتقد است فرق تيم هاي ايراني با آسيايي همين امکانات آن است.
به گزارش پایگاه 598،اسکوچیچ در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: من از آقای تاج و مسوولان فدراسیون درخواست می‌ کنم که به جای آنکه بخواهند از لحاظ مالی کمک کنند تا بازیکن جذب کند، اجازه بدهند که مثل جام‌ملت‌ها‌ی آسیا بازیکنان تاثیرگذار و سرباز ما مثل سروش رفیعی و بختیار رحمانی اجازه بازی داشته باشند.

او ادامه داد: همه موفقیت فولاد را در لیگ می‌ بینند و هیچ کس نمی‌ داند دقیقا ما با چه مشکلاتی در اهواز می‌جنگیم. با این تعداد نفرات اندک و بازیکنان سربازی که از تیم جدا شدند، ما کار سختی انجام می‌ دهیم.

وی افزود: من همیشه شب ها سعی می‌ کردم در کنار رود کارون اهواز قدم بزنم و از آب و هوا و شرایط اهواز لذت می‌ بردم اما متاسفانه الان هوا در اهواز آنقدر بد است که ما مجبور هستیم زمان تمرینات را دائما تغییر دهیم. دیگر فقط می‌ توانم در خانه قدم بزنم. امروز هم مجبور شدیم تمرینات فولاد را صبح برگزار کنیم که هوا بهتر است.

اسکوچیچ با اشاره به رقبای فولاد در لیگ گفت: امیدوارم 3، 4 تیم بالای جدول بتوانند در یک فضای عادلانه با هم رقابت کنند. اما از آنجایی که مربی فولاد هستم، صلاح نمی‌ دانم که در مورد باشگاه های دیگر و یا مربیان آن حرفی بزنم و به همین دلیل از سایر رقبا حرفی نمی‌ زنم.

اسکوچیچ که معتقد است فولاد شرایط نابرابری نسبت به تیم های آسیایی دارد، ادامه داد: آقای تاج عنوان کرده بود که فدراسیون قصد دارد تا به فولاد کمک کند تا برای دیدارهای آسیایی خودش بازیکن بگیرد. من از مسوولین فدراسیون می‌ خواهم که به جای خرید بازیکن به ما کمک کنند تا بتوانیم از 3، 4 بازیکن سربازهای در این بازی ها استفاده کنیم. فولاد در حال حاضر به زحمت 18 بازیکن برای رقابت های آسیایی در اختیار دارد در حالی که حریفان ما لیست 25، 30 نفره دارند. این فرق تیم های ایرانی است با سایر حریفانشان در آسیا!

اسکوچیچ در پایان افزود: به عقیده من فولاد پتانسیل لازم برای قهرمانی در لیگ و نتیجه گیری در آسیا را داریم فقط این می‌ ماند که فدراسیون هم به ما کمک کند و مثل بازی های ملت های آسیا به دید تیم‌ملی به فولاد نگاه کند و اجازه بازی کردن بازیکنان سرباز را به ما بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها