کد خبر: ۲۹۴۵۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس:
رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي از ۴ برابر شدن ميزان واردات محصولات غذايي به کشور در دولت‌هاي گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۸ درصد مواد غذايي کشور وارد مي‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، کاظم جلالي در آئين افتتاح 166 پروژه شهرستان شاهرود که با حضور استاندار سمنان و تعدادي از مديران کل اين استان برگزار شد اظهار داشت: ارزش واردات محصولات غذايي در دولت‌هاي گذشته بيش از 11.3 ميليارد دلار افزايش يافت.

وي با اشاره به اينکه تا انتهاي دولت هشتم 3.7 ميليارد دلار محصولات غذايي به کشور وارد شد افزود: اين رقم تا انتهاي دولت دهم به بيش از 15 ميليارد دلار رسيد.

نماينده مردم شهرستان‌هاي شاهرود و ميامي در مجلس شوراي اسلامي عنوان کرد: در حال حاضر کشورمان در موضوع محصولات غذايي 52 درصد توليد کننده و 48 درصد نيز واردکننده اين محصولات هستيم و اين موضوع به معني تحقق خودکفايي و اشتغال نخواهد بود.

جلالي با اشاره به اينکه امروز تنها راه حفاظت از پيام انقلاب اسلامي ايران، داشتن اقتصادي قوي است تصريح کرد: دشمن نيز براي به زانو درآوردن ملت بزرگ ايران، همين موضوع را نشانه گرفته است.

وي با اشاره به اينکه حل مسئله تحريم تنها به عنوان بخشي از راه حل مشکلات اقتصادي کشور است خاطرنشان کرد: براي حل مشکلات اقتصادي کشورر، بايد از ظرفيت‌هاي اقتصادي کشور نيز استفاده کنيم.

رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به توطئه کاهش قيمت از سوي کشورهاي معاند با جمهوري اسلامي ايران عنوان کرد: امسال فرصت خوبي است تا از اقتصاد نفتي فاصله بگيريم.

جلالي با تأکيد بر اينکه ظرفيت‌هاي بسيار زيادي در کشور براي توسعه روزافزون موجود است گفت: حيف است که اين حرکت بزرگ انقلاب اسلامي، در گرد‌وخاک ناشي از مشکلات اقتصادي گم شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها