کد خبر: ۲۹۴۵۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
مدافع اسبق پرسپولیس گفت: «اگر از درخشان حمایت می‌کنم چون دلم به حال پرسپولیس می‌سوزد و دوست دارم پرسپولیس با یک پرسپولیسی موفق باشد.»

به گزارش پایگاه 598، مرتضی فنونی‌زاده نسبت به حرف‌های غلامرضا فتح‌آبادی واکنش نشان داد. او گفت: «من از حرف‌های آقای فتح‌آبادی تعجب می‌کنم که ما را جزو دار و دسته حمید درخشان معرفی کرده است. مگر همه ما جزو خانواده پرسپولیس نیستیم؟ چرا بعضی از ما چشم دیدن همدیگر را نداریم و متحد و همدل نیستیم؟ مثلاً درخشان برود چه کسی بیاید؟ از قرار معلوم آلترناتیو درخشان همان آقای مایلی‌کهن است که انصافاً از لحاظ فنی بهتر از درخشان نیست و حضور مایلی‌کهن فقط از لحاظ مدیریتی می‌تواند کمک حال پرسپولیس شود و از لحاظ فنی حرف خاصی برای گفتن نخواهد داشت.»

 

فنونی‌زاده افزود: «برخی پرسپولیسی‌ها عشق سرمربیگری و پوشیدن کت و شلوار دارند و برای این هدف خود هر کاری می‌کنند و به دوستان و همبازیان قدیمی خود رحمی نمی‌کنند. من اگر از درخشان حمایت می‌کنم چون دلم به حال پرسپولیس می‌سوزد و دوست دارم پرسپولیس با یک پرسپولیسی موفق باشد.»

 

فنونی زاده در ادامه تصریح کرد: «در این مقطع کوبیدن تیم و سرمربی آن، کار درستی نیست وگرنه من نه از دار و دسته درخشان هستم و نه از رفقای گرمابه و گلستان دشمنان او. من فقط یک پرسپولیسی عاشق هستم که دوست دارم به تیمم کمک کنم و انجام مصاحبه‌های تخریبی را کار درستی نمی‌دانم.»

 

وی در پایان گفت: «دوای درد پرسپولیس فقط علی پروین است که اگر چند تن از شاگردان دهه 60 خود را کنارش داشته باشد، می‌تواند پرسپولیس را هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ کاری مدیریت کند.»

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها