کد خبر: ۲۹۴۳۳۷
زمان انتشار: ۰۱:۳۸     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
بانک ورزش- طی دو هفته گذشته حرف و حدیث‌های بسیار زیادی در مورد پیروزی‌های استقلال مقابل سایپا و پیکان به وجود آمده بود. جالب اینکه بررسی‌های برنامه نود نشان داد شاگردان قلعه‌نویی به وضوح و به شکل بحث‌برانگیزی در این دو بازی از اشتباهات داوری سود برده‌اند. علیرضا فغانی در بازی استقلال و سایپا خطای پنالتی صادقی را نگرفته و از اخراج این بازیکن پرهیز کرده است. همچنین حق‌وردی هم گل سالم پیکان به استقلال در دقیقه 90 را به اشتباه مردود کرد. از همه عجیب‌تر اما داستان وقت‌های تلف شده نیمه دوم بود که پیکانی‌ها هم به شدت به آن اعتراض داشتند. اگرچه در همان جریان بازی هم واضح بود که نیمه دوم نمی‌توانسته پنج دقیقه وقت تلف شده داشته باشد، کرنومتر برنامه نود نشان داد در نیمه دوم کلا دو دقیقه و 15 ثانیه وقت تلف شده بود! استقلال در پنجمین دقیقه از وقت‌های تلف شده گل برتری‌اش را برابر پیکان به ثمر رساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مش نعمت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
نقدهای داوری برنامه نود برای استقلال پشیزی ارزش ندارد بویژه زمانی که فنایی کارشناس باشه ! دور از جون ما که از پشت کوه نیامدیم اینقدر بازی فوتبال دیدیم و تو میدون دویدیم و حتی داوری کردیم که بفهیم کی درست میگه کی غلط ! تکلیف فردوسی پور که روشنه اما در مورد فنایی باید بگم این آقا 25 سال پیش کمک داور فینال جام جهانی بوده اما دلیل نمیشه که حالا هر چی میگه درسته ! بروید ببینید چه جایگاهی نزد داوران امروزی داره ! من چند بار دیدم کسی تحویلش نمیگیره ! چون برای دوزار خودشو فروخته به ناعادل کیروشی پور !
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۰۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
۰
۰
چه ربطی داره استقلال همیشه از داوریها سود برده،این کجاش تعجب آور یا فاجعه است،فاجعه زمانیه که همه با هم برابر باشن!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها