کد خبر: ۲۹۴۲۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
روح الله سيف‌اللهي مهاجم استقلال‌خوزستان که به دليل سه کارته شدن در دربي محروم بود از شکست هم تيمي هايش مقابل فولاد ناراحت است. او در اين باره و همچنين بازي پيش رو مقابل ذوب‌آهن گفت و گويي انجام داد.
به گزارش "ورزش سه" سیف‌اللهی در مورد این دیدار گفت: در دقیقه 5 اخراج موسی کولیبالی کارهای تاکتیکی تیم را به هم زد و جایگزین کردن بازیکنی به جای او سخت بود چون مجید حیدری که روی نیمکت نشسته بود سرماخورده بود و شرایط بازی کردن نداشت. بنابراین بچه ها کلا نتوانستند تاکتیک تیمی مان را درست اجرا کنند. 10 نفره کردن جلوی هر تیمی سخت است چه برسد به فولاد که تیم کاربلدی است آنها هر کاری خواستند با ما کردند. اما برای سه امتیاز رفته بودیم و به برد در این بازی احتیاج داشتیم.

او در مورد دیدار با ذوب‌آهن در هفته بیستم ادامه داد: ما با ذوب‌آهن در خانه حریف بازی داریم این بازی خیلی حساس است و حکم فینال را برای ما دارد. امتیازهای تیم ها نزدیک به هم است و قطعا هیچ تیمی نمی‌ آید که در این بازی امتیاز از دست بدهد. از آن موقع که ذوب‌آهن در جام‌حذفی مقابل ما پیروز شد از بحران درآمد. البته ما بد هیچ تیمی را نمی‌خواهیم ولی این تیم را می‌ بریم.

این بازیکن در مورد محرومیت های متعددش در این فصل نظرش را اینگونه بیان کرد: فکر کنم در این فصل سه، چهار بار محروم شدم. نمی‌ دانم چرا اینطوری شدم البته تیم ما روی یک بازیکن خیلی نمی‌ چرخد اما بالاخره مربی روی تک تک بازیکنانش حساب باز می‌ کند. در دو، سه بازی مهم غیبت داشتم. امیدوارم دیگر هیچ کارتی دریافت نکنم.

سیف‌اللهی در پایان در مورد ثبات رتبه استقلال‌خوزستان در جدول افزود: این مساله هم خوب است و هم بد. خوب از این نظر که غیر از بازی با فولاد چند هفته ای است که نباختیم بد از این نظر که اگر امتیاز لازم را نگیریم شرایط خیلی خطرناک می‌ شود. امیدوارم باخت در دربی آخرین شکستمان در کل نیم فصل دوم باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها