کد خبر: ۲۹۴۱۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «از مجتبی محرمی آنژیو گرفته می شود زیرا پزشکان احتمال می دهند که چند رگ او بسته شده باشد و اگر اینطور باشد، نیاز به عمل جراحی دارد.»

به گزارش پایگاه 598، بهروز رهبری فرد در رابطه با شرایط مجتبی محرمی در بیمارستان اظهار داشت: «به هر حال این اتفاقات پیش می آید و مشکلی خاصی نیست. ساعت 14 امروز از مجتبی محرمی آنژیو گرفته می شود زیرا پزشکان احتمال می دهند که چند رگ او بسته شده باشد و اگر اینطور باشد، نیاز به عمل جراحی دارد.»

 

وی ادامه داد: «به هر حال سن و سال که بالا می رود، بیماری سراغ آدم می آید اما مجتبی خیلی تنهاست. او هیچ پست و مقامی ندارد و وقتی در خانه می نشیند، فکر و خیال می کند. این مسائل که از پیشکسوتان حمایت می کنیم، شعار شده است زیرا هیچ کس از وضعیت محرمی خبری ندارد. در هر صورت انشاالله که مشکلش حل می شود.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کسی برای ملاقات محرمی به بیمارستان آمده است، گفت: «چون دیشب این اتفاق رخ داده است، خیلی ها از این مساله خبر ندارند اما فکر می کنم که امروز بعدازظهر برخی بیایند و به مجتبی سر بزنند. از کسی نمی توان گلایه ای داشت زیرا تازه این اتفاق رخ داده شده است.»

 

وی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس تصریح کرد: «پرسپولیس یک خانه تکانی اساسی می خواهد و با این وضعیت هر روز وضعیت بدتر می شود.»

 

رهبری فرد در خصوص اینکه کمیته فنی درخشان را ابقا کرده و گفته که برنامه 2 ساله داده است، عنوان کرد: «نمی دانم کمیته فنی کیست. به قول علی پروین این کمیته فنی ها همه کشک است و معلوم نیست چه کسی آن را تشکیل داده است. من صحبتم با درخشان نیست که بگویم او باید برود، من می گویم نیاز به یک خانه تکانی جدی است که باید مدیرعامل، هیات مدیره و کادرفنی عوض شود.»

 

وی در رابطه با صحبت های وزیر ورزش که گفته خودش نمی تواند برای پرسپولیس گل بزند، افزود: «گودرزی راست می گوید که همه این روزها به وزیر ورزش فشار می آورند که چرا پرسپولیس اینطور نتیجه می گیرد. به هر حال وزیر هیات مدیره و مدیرعامل برای این تیم گذاشته است که باید درباره شرایط تیم تصمیم بگیرند و خودش نباید ورود کند و به قولش خودش گل بزند.»

 

پیشکسوت پرسپولیس همچنین گفت: «کمیته فنی و هیات مدیره جای چای خوردن و دور هم نشستن نیست. الان نگاه کنید که کلانی که یکی از اسطوره های فوتبال ماست، در هیات مدیره حضور دارد اما یک پایش اینجاست و یک پای دیگرش آمریکا زیرا 6 ماه سال را خارج از ایران به سر می برد. کسی باید در هیات مدیره باشد مدام درگیر مسائل باشگاه باشد.»

 

وی در خصوص اینکه گفته می شود شرایط بد پرسپولیس به خاطر مطرح شدن بحث خصوصی سازی است، اذعان داشت: «اینکه تیم بد بازی می کند، چه ربطی به خصوصی سازی دارد. بازیکنان چند پاس نمی توانند در زمین بزنند، این ربطی به مسائل خارج زمین ندارد.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها