کد خبر: ۲۹۴۱۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
فارس/ دبير کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال گفت: دلم براي پرسپوليس مي‌سوزد و اين روزها هر کسي به هر شکلي نمايندگان ايران در آسيا لطمه مي‌زنند و انگار جلوي باشگاه پرسپوليس گرد مرگ پاشيده‌اند.
عباس ترابيان در مورد شرايط نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا گفت: 6 اسفند ماه تراکتورسازي بايد به مصاف نماينده ازبکستان برود اما ببينيد چگونه مديريت به جان اين تيم افتاده است. آنها گناه دارند چون نماينده ايران هستند يا حميد درخشان را ببينيد که چگونه مي‌خواهند او را بزنند. جالب اينکه روز گذشته از يکي از دوستان رسانه‌اي پرسيدم چرا مي‌خواهيد درخشان را بزنيد و او در پاسخي عجيب به من گفت مي‌خواهيم ببينيم در آينده چه اتفاقي مي‌افتد!
وي ادامه داد:‌ باشگاهي که مي‌خواهد به آسيا برود نياز به ثبات مديريت دارد اما در حال حاضر انگار جلوي باشگاه پرسپوليس گرد مرگ ريختند. آيا اين گونه مي‌خواهيم به اين تيم‌ها کمک کنيم؟ حتي از دوست رسانه‌اي پرسيدم تو در حال کمک به لخويا هستي؟ مگر نماينده اين تيم قطري در ايران هستي که اين کارها را مي‌کني؟
ترابيان گفت: بارها ديده‌ايم که يک تيم در ليگ حتي 5 بازي‌اش را با شکست پشت سر گذاشته اما در آسيا شرايط فرق مي‌کند و همان تيم در رقابت‌هاي قاره‌اي توانسته در بين 4 تيم برتر آسيا قرار بگيرد. پس چطور مي‌توان اين توقع را از پرسپوليس داشت که در يک رقابت ديگر متحول شود. من دلم براي پرسپوليس مي‌سوزد و از خودم مي‌پرسم چرا بايد اين بلا سر پرسپوليس بيايد و جالب اينکه اين روزها هر کسي به هر شکلي نمايندگان ايران در آسيا لطمه مي‌زنند.
وي با اشاره به جمله وزير ورزش در خصوص پرسپوليس گفت: گودرزي عنوان کرده بود بسياري از حاشيه‌ها را خود باشگاه مي‌سازد چرا بايد خودزني کرد. الان تراکتور را ببينيد که با آن چه کار مي‌کنند. اگر مربي در تيمي مي‌خواهد موفق شود امروز به برنامه سه ساله نياز دارد. پس بايد به مربيان جوان‌تر هم فرصت داد.
دبير کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال با بيان خاطره‌اي از ليگ برتر فوتبال ژاپن گفت: تيم جوبيليو‌ ايواتا در سال 2003 يک چنين شرايط مديريتي پيدا کرده بود اما مسئولان جي‌ليگ ژاپن اجازه تغييرات مديريتي را در اين تيم در آن مقطع زماني ندادند و جالب اينکه جوبيليو نيز قهرمان هم شد که اين موضوع نقش سازمان ليگ را در موفقيت تيم‌ها نشان مي‌دهد اما ما اين حرف‌ها را حساب نمي‌کنيم و در حالي که نمايندگان ايران مي‌خواهند اسفند ماه در ليگ قهرمانان آسيا شرکت کنند به دنبال حرف‌هاي پوچ و بي‌پايه هستيم و اولويت‌ها را گم کرده‌ايم.
وي افزود: فدارسيون فوتبال و سازمان ليگ بايد اين روزها سفت و سخت از باشگاه‌هاي ايراني در آسيا حمايت کنند. در مورد ITC و يا مدارک و هر موضوع ديگري فدراسيون و سازمان ليگ موظف هستند باشگاه‌هاي ايراني را تقويت کنند و حتي روي بازي‌هايشان در ليگ برتر تاثيرگذار باشند و اگر نيازي به بازيکن کمکي داشتند نيز به آنها کمک کنند.
ترابيان يادآور شد: شما نفت را ببينيد که چطور بدون حاشيه کار مي‌کند. اين تيم بدون ستاره خيلي راحت نتيجه مي‌گيرد چون حاشيه‌اي ندارد و بازيکنانش چندين سال است کنار هم بازي مي‌کنند.
وي در مورد سفر ناظران کنفدراسيون فوتبال آسيا به ايران براي بازديد از امکانات فوتبال کشورمان به منظور دادن ميزباني به جام ملت‌هاي آسيا گفت: جلسات برگزار شد اما بدون قيد و شرط مي‌دانيم که بزرگترين حربه و ثروت ما در ارتباط با ميزباني‌ها، تماشاگرانمان هستند. در هر شرايطي به ورزشگاه‌ها مي‌آيند پس بايد ضمن کم کردن حواشي اين موضوع را تقويت کرد. بايد به امکانات سخت‌افزاري بيش از بيش برسيم تا ميزباني به ما بدهند اما با اين شرايط فکر مي‌کنم پس از امارات شانس دوم براي ميزباني جام ملت‌هاي آسيا در سال 2019 باشيم.
ترابيان در مورد انتخابات AFC و اينکه اين انتخابات در کشور شيخ سلمان برگزار مي‌شود، گفت: البته بايد بگويم نظر شيخ احمد رئيس کميته بين‌المللي المپيک آسيا چيست تا متوجه شويم کرسي‌ها براي چه کساني و به چه ترتيبي تقسيم مي‌شود چرا که نظرات شيخ احمد در اين ميان بسيار مهم بود. اگر هم مي‌بينيد اين جلسات در کويت، کشور شيخ احمد برگزار نمي‌شود و در منامه برگزار مي‌شود در نوع خود يک نوع ردگم‌کني است.
وي در پايان در مورد اظهارات امير قلعه‌نويي مبني بر اينکه ترابيان و نبي بايد در مورد کي‌روش شفاف‌سازي کنند، گفت: راجع به گفته‌هاي قلعه‌نويي در اين مقطع و شرايط زماني صحبتي ندارم و ايشان نظرات خودش را بيان کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها