کد خبر: ۲۹۴۱۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
تسنيم/ مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس اعتقاد دارد درخشان بايد رابطه‌اش را با شاگردان خود بهتر کند.
مرتضي کرماني‌مقدم در خصوص نتايج اخير تيم پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليس واقعاً مريض است و مشکلات اين تيم بيشتر از آن که فني باشد، حاشيه‌اي است.
وي ادامه داد: توصيه من به حميد درخشان اين است که به دنبال ايجاد رفاقت بيشتر در بين شاگردانش و همچنين تقويت رابطه خود با بازيکنان باشد. احساس من اين است که رفاقت زيادي بين بازيکنان پرسپوليس وجود ندارد و همين مسئله باعث شده که اين تيم نتواند خوب نتيجه بگيرد. فوتبال يک بازي گروهي است و مسائل تاکتيکي فقط 50 درصد در موفقيت يک تيم نقش دارد. اتحاد و رفاقت در تيم موضوع خيلي مهمي است.
پيشکسوت پرسپوليس درباره مسائل فني اين تيم نيز تأکيد کرد: در بازي با ذوب‌آهن پرسپوليس بازي خوبي ارائه داد اما از فرصت‌هاي گلزني خود خوب استفاده نکرد. بازي اين تيم با ملوان را هم نديدم. زماني که نتيجه اين بازي را شنيدم فقط تاسف خوردم، چرا که اصلاً انتظار چنين نتيجه‌اي را نداشتم.
کرماني‌مقدم با تأکيد بر اينکه تغييرات در پرسپوليس جواب نداده است، يادآور شد: روزي که علي دايي را برکنار کردند من گفتم که اين رفتار با او درست نبود. کاري به اين ندارم که درخشان چطور سرمربي پرسپوليس شد اما نتايج پرسپوليس نشان مي‌دهد که اين تغييرات در پرسپوليس جواب نداده است و فقط تيم درخشان تا حدودي بهتر از تيم دايي بازي مي‌کند.
وي خاطر نشان کرد: در حال حاضر برکنار کردن درخشان دردي از پرسپوليس دوا نمي‌کند، همانطور که برکناري دايي چيزي را تغيير نداد. بهتر است مسئولان باشگاه پرسپوليس و مربيان اين تيم به فکر حل مشکلات و کم کردن حواشي اطراف تيم باشند. البته اگر درخشان کمي بيشتر با شاگردانش رفيق باشد بهتر است و آنها بهتر حرفش را مي‌خوانند.
مهاجم پيشين پرسپوليس درباره خريد‌هاي اين تيم در نيم‌فصل نيز گفت: در بازي با ذوب‌آهن ديدم که تادو برزيلي در سطح پاييني قرار دارد و به درد پرسپوليس نمي‌خورد. بازيکن برزيلي ديگر را هم نديدم که در موردش نظر دهم. چه بهتر بود درخشان به جاي جذب بازيکن برزيلي درجه چندم يک بازيکن جوان ايراني به پرسپوليس مي‌آورد تا حداقل با چند بازي در ليگ برتر براي ليگ قهرمانان آسيا آماده مي‌شد. نمي‌دانم چرا پرسپوليس اجازه داد بهنام برزاي به استقلال برود و حالا بايد دلخوش کند به تادو که فکر نمي‌کنم باري از دوش اين تيم بردارد.
کرماني‌مقدم با اشاره به ابراز ناراحتي مجتبي محرمي از حرف‌هاي اخير درخشان که بازيکنان فعلي تيمش را با بازيکنان دهه 60 و 70 پرسپوليس مقايسه کرده بود، تصريح کرد: من با حرف‌هاي اخير محرمي کاملاً موافقم اما ترجيح مي‌دهم در شرايط فعلي جواب درخشان را ندهم، چرا که پرسپوليس در اين مقطع نياز به آرامش دارد. درخشان حتماً خواسته با اين حرف‌ها به بازيکنان تيمش اعتمادبه‌نفس دهد. مطمئناً اگر او اعلام مي‌کرد بازيکنان تيمش ضعيف هستند همين چهار بازيکني که از او حرف شنوي دارند ديگر حرفش را گوش نمي‌کردند.
وي در پايان گفت: براي هواداران پرسپوليس خيلي ناراحتم، چون آنها دوست دارند در اين شرايط تيم محبوب‌شان با استقلال و ديگر تيم‌ها براي قهرماني بجنگد اما اين دوران تمام خواهد شد و عروسي به کوچه تيم ما هم خواهد آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها