کد خبر: ۲۹۴۱۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
مهر/ مالک باشگاه دبيري تبريز اعلام کرد حسين شمس هر وقت بيکار مي‌شود، سعي مي‌کند با مصاحبه‌هايش بازارگرمي مي‌کند. وي همچنين مي‌گويد شمس هر شکايتي دارد، انجام بدهد.
افشين دبيري درباره صحبت‌هاي حسين شمس عليه باشگاه دبيري با بيان مطالب فوق اظهار کرد: در اين سال‌ها براي حسين شمس به خاطر زحماتي که براي فوتسال ايران کشيده بود، ارزش قائل بوديم ولي اشتباه مي‌کرديم. ما در جلسات مختلف از سوي دوستان مختلف و حتي کميته فوتسال در حمايت از شمس صحبت و حتي جر و بحث مي‌کرديم ولي الان به اين نتيجه رسيده‌ايم که تمام صحبت‌هايي که پشت حسين شمس بوده، بي علت نبوده است.
وي افزود: حسين شمس عادت دارد با همه درگير شود و مسائل اخلاقي را حفظ نمي‌کند. او حتي درباره قراردادش هم دروغ مي‌گويد. حسين شمس اگر قراردادي دارد که بالاي 100 ميليون تومان است، بياورد که ما هم ببينيم! او مدعي شده که از ما 190 ميليون تومان طلب دارد، در حاليکه مبلغ قرارداد ما با او زير 100 ميليون تومان بوده است. مي‌خواهم بگويم آقاي شمس! شما آدمي هستي که به خاطر 5 ميليون تومان همه چيز را زير پايت مي‌گذاري. جامعه فوتسال ديگر شما را شناخته است.
مالک باشگاه دبيري تبريز تاکيد کرد: بارها پيش آمد پاسخي به ادعاهاي حسين شمس ندادم ولي او اينبار همه چيز را زير سئوال برده است. به نظرم الان شمس نياز دارد که به پزشک مراجعه کند چون توهم دارد! او هر موقع بيکار مي‌شود سعي مي‌کند با اشخاص ديگر درگير شود و با مصاحبه‌هايش بازارگرمي مي‌کند.
دبيري درباره اينکه فرزين دبيري به گفته حسين شمس به خاطر فحاشي در مسابقات جام باشگاه‌ها جريمه سنگيني شده بود، خاطرنشان کرد: خود حسين شمس هم در آن مسابقات اخراج شد که به ما لطمه زيادي زد. بعدا هم جريمه شد. تيم ما در جام باشگاه‌ها مشکل پيدا کرده ولي بازيکنان ما با غيرت خودشان بازي کردند و در نهايت سوم شدند.
وي در ادامه افزود: شمس بازيکنان ما از جمله فرهاد فخيم و جواد اصغري مقدم را متهم کرده بود که کم کاري مي‌کنند بدون اينکه سندي براي حرف‌هايش داشته باشد. او حتي از اين ناراحت بود که چرا پشتش نبوده‌ايم.
مالک باشگاه دبيري در پايان گفت: از حسين شمس خواهش مي‌کنم به هر جا که مي‌خواهد شکايت کند. ما آماده هستيم به شکايت او پاسخ بدهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها