کد خبر: ۲۹۳۹۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
با توجه به مشکلات مالي فدراسيون فوتبال در کنفرانس مطبوعاتي تيم‌ملي اميد از حبيب کاشاني سوال شد پول اردوها و هزينه هاي تيم را از کجا مي‌ آوريد؟
به گزارش "ورزش سه"، کاشانی در جواب این سوال به پرداخت پول از سوی اسپانسرها اشاره کرد و گفت: وقتی می‌ خواستم تیم‌ملی امید را قبول کنم، به سراغ مربی خفنی رفتم و آقای خاکپور را معرفی کردم. آقای خاکپور از داخل جلسه در فدراسیون به من زنگ زدند و گفتند من را به عنوان سرمربی تیم‌ملی امید انتخاب کردند، حالا که من انتخاب شدم مدیر این تیم می‌ شوید؟ من هم به خاطر رفاقت چندین و چند ساله با خاکپور قبول کردم. اما واقعیت این است که فدراسیون فوتبال توان اجرای یکسری از برنامه ها را ندارد. فدراسیون نمی‌ تواند همچنین کنفرانس هایی را برگزار کند و ما به خاطر اینکه در خدمت دوستان مطبوعاتی باشیم، این کنفرانس را برگزار کردیم. اسپانسرهایی که می‌ گیریم مخارجمان را پرداخت می‌ کند حتی برای برگزاری کنفرانس شهردار منطقه یک ریال هم از ما نگرفت.

او در مورد آل اشپورت اسپانسر تیم‌ملی امید هم گفت: آل اشپورت 220 میلیون تومان لباس در اختیار تیم‌ملی امید قرار داده، حتی آقای مایلی‌کهن گفتند در عمر فوتبالی ام ندیده بودم یک تیم اینقدر لباس داشته باشد. آقای خاکپور شاید بخواهند 30 بازیکن داشته باشند اما فدراسیون نتواند هزینه این اردوها را تقبل کند، آنها می‌ گویند فقط 4 روز می‌ توانند اردو را برگزار کنند اما می‌ خواهیم 7 روز در کویت اردو داشته باشیم. به همین خاطر از اسپانسرها کمک می‌ گیریم و خودمان پول اردوها را پرداخت می‌ کنیم.

کاشانی درباره نتیجه پرسپولیس هم چنین می گوید:تاسف من این بود که تیم بزرگ پرسپولیس را در چنین وضعیتی می بینم. البته این را خوب می دانم که این روزها پرسپولیس با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کند که یکی از مهمترین آنها مشکلات مالی است. در این یکی، دو ماه روزهای سختی بر مسئولان باشگاه، مسئولان تیم و بالطبع بازیکنان سپری شده است.

کاشانی افزود: من همه این شرایط را درک می کنم اما معتقدم بازیکنان باید برای پرسپولیس و هوادارانش از جان مایه بگذارند و سر خود را مقابل توپ قرار بدهند. با این همه آرزو می کنم هر چه سریعتر این مشکلات به پایان برسد و پرسپولیس و پرسپولیسی به جایگاه واقعی خود برسند. این ممکن نیست مگر اینکه یک اسپانسر خوب برای پرسپولیس پیش قدم شود و این تیم را از این روند رو به پایین نجات دهد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها