کد خبر: ۲۹۳۸۹۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي ملواني ها که از برد تيمش مقابل پرسپوليس و اينکه تيمشان از بحران درآمده خرسند است در مورد اوضاع کلي انزلي چي ها گفت‌وگويي انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی در مورد اینکه انتظارها از او بالاست و همگی متفق القول اعتقاد دارند که با آمدن او ملوان نیم فصل دوم با ملوان نیم فصل اول تفاوت های زیادی دارد گفت: به هر حال طبیعی است که انتظارات بالا باشد وقتی که سطح توقعات از یک تعداد بازیکن بالا برود بالاجبار باید بر سطح همان میزان توقعات تلاش ما هم از لحاظ روحی و هم لحاظ فنی دو برابر کند، الان مسوولیت ما دو چندان شده باید با تمرین و ممارست بیشتر جوابگوی مردم باشیم.

او در مورد خریدهایی ملوان در فصل نقل و انتقالات انجام داد، ادامه می‌ دهد: ما از خریدمان راضی هستیم چون که در مجموع خریدهایمان قابل قبول بوده اما بدشانسی آوردیم. ما در 2 بازی گذشته بدشانسی آوردیم و بازیکنانی را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست دادیم. به غیر از بازیکنانی که تحت محرومیت کنارمان بازیکنی هم تحت عنوان بیماری حضور ندارد و آن بازیکن کسی نیست جز احمد آهی که مصدوم نیست بلکه بیمار است. امیدوارم خداوند تمام بیماران را شفا دهد، آهی هم از این قضیه مستثنی نیست. من اعتقاد دارم که اگر احمد کنار ما بود خط دفاع ما عملکرد بهتری داشت گرچه در دو بازی گذشته بچه ها خوب کار کردند و ما گلی دریافت نکردیم. اما از این بهتر هم می‌ توانستند عمل کنند، جوان های ما آمدند و جای بازیکنان جویای نام ما را گرفته اند. انشاالله با تلاشی که جوان ها می‌ کنند مشکل کمبود بازیکن را احساس نکنیم.

سرمربی ملوان درباره اینکه در لیگ ماندگار هستند یا خیر گفت: ما قطعا با این آرزو و امید وارد تیم ملوان شدیم و قطعا این تیم در لیگ‌برتر خواهد ماند چون در یک بازی خانگی مقابل تراکتورسازی بازیمان با سایر بازی ها همزمان نبود خیلی از فوتبالدوستان این دیدار را نگاه کردند و متوجه شدند تیم ما فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد، خدا را شکر در بازی حساس مقابل پرسپولیس هم 3 امتیاز را گرفتیم. امیدوارم که در سایر بازی های در کنار ارائه بازی خوب، 3 امتیاز را هم بگیریم.

وقتی از کریمی سوال شد که ملوان نیم فصل اول را هم پیگیری می‌ کرده پاسخ داد: ملوان نیم فصل اول را نه به عنوان مربی موشکافانه بلکه به عنوان کسی که همه بازی ها را نگاه می‌ کردم ملوان را هم می‌ دیدم. از زمانی که مشخص شد قرار است مربی تیم ملوان شوم تمام بازی ها را گرفتم و به کرات نگاه کردم. من و کادرفنی وارد نیم فصل دوم شدیم، همه در این راه تلاش و کمک کردند. انشاالله در نیم فصل دوم هر چه زودتر همه موجودیت مان دور هم جمع شود و یارانمان به ما اضافه شوند.

این سرمربی در مورد نقاط ضعف و قوت ملوان نظرش را اینگونه بیان کرد: نقطه قوت ملوان در چند فاکتور قرار می‌ گیرد؛ مدیریت منسجم، هواداران پرشور، پرحرارت و فوتبال شناس، بازیکنان خوب و متعهد این ها همه نقاط قوت ملوان هستند، نقاط ضعفش هم سوای بدشانسی یک مقدار آن مشکل جدول در روحیه بچه هایمان تاثیر گذاشته ولی با بدون نگاه به جدول وارد مسابقات می‌ شویم، انشالله هر چه سریع تر از این شرایطی که در جدول داریم نجات پیدا کنیم.

کریمی در مورد اینکه پدیده لیگ را چه تیمی می‌داند، می‌ گوید: من پدیده لیگ را نفت‌تهران می‌ دانم چون که یک تعداد از بازیکنان تاثیرگذارش جدا شده اند، یکسری بازیکن به جمعشان اضافه شدند امادر کل ارائه گر فوتبال زیبا هستند و بی دلیل نیست که چند هفته در صدر بود.

وی در پایان در مورد رفتن یا ماندن کارلوس کی‌روش افزود: نظر خاصی در این باره ندارم چون که خیلی تمرینات را دنبال نکردم و چون تمرینات تیم‌ملی را از نزدیک ندیدم نمی‌ توانم قضاوت کنم. آنچه را که ما دیدیم از طریق تلویزیون بود. اگر کی‌روش بماند سرفراز باشد و اگر مصلحت این است که برای او جایگزینی بیاوریم، امیدوارم جایگزینش موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها