کد خبر: ۲۹۳۸۸۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
نعيم سعداوي مربي تيم فولاد خوزستان با اشاره صحبتهاي اخير مهدي تاج مبني بر اينکه در اختيار نمايندگان ايران در آسيا بودجه اي قرار داده مي شود تا تيمهايشان را بهبود ببخشند، عنوان کرد که در اين فصل هيچ بازيکن خوب آزادي وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598،سعداوی در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: من فکر می کنم بهترین کاری که مسئولین فدراسیون می تواننند برای نماینده های ایران مخصوصا فولاد انجام دهند این است که همانطوری که در جام ملتها بازیکنان سرباز را در اختیار تیم ملی قرار دادند. در این مقطع هم یک نگاه ملی به نماینده های ایران داشته باشند و مشکلات سربازهای ما را حداقل در آسیا حل کنند.

در این فصل بازیکن آزاد خوب نداریم
اینکه بخواهند بودجه ای در اختیار ما قرار دهند تا بازیکن بخریم هیچ سودی به حال ما ندارد. چون در این مقطع که تمام لیگها فعال هستند. هیچ بازیکن آزاد و خوبی وجود ندارد که ما بخواهیم از آن در فولاد استفاده کنیم. برای همین هم با توجه به بحث سهمیه ها بهتر است که مجوز بازی به بازیکنان سرباز ما داده شود. در حال حاضر بازیکنان سرباز ما مثل سروش رفیعی آنقدر در پی حل کردن مشکلات سربازیشان هستند که حتی نمی توانند در تمرینات حاضر شوند. سروش رفیعی بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی تنها یک جلسه در کنار تیم بوده است.

بهترین کار صدور کارت بازی بازیکنان سرباز است
شاید بهتر بود که از ابتدای فصل مشکل بازیکنان سرباز مطرح می شد تا تیمهایی مثل فولاد که بازیکنان جوان زیادی دارند با این مشکلات روبرو نمی شدند. ما در حال حاضر سروش سعیدی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی و شهاب کرمی را به دلیل مشکل سربازی در اختیار نداریم. احمد عبدالله زاده هم که رفت سربازی! ما باید با این شرایط چه کار کنیم؟! به عقیده من بهترین و بیشترین کاری که فدراسیون می تواند برای ما بکند در مرحله اول همین است که کارت بازی بازیکنان سرباز را برای بازیهای آسیایی صادر کند.

فرکی از فولاد شناخت دارد
این هفته ما باید با تیم سپاهان بازی کنیم. این تیم چندین سال است که جزو تیمهای خوب و با مهره و مدعی در لیگ خودش را نشان داده است. مخصوصا اینکه مربی بزرگی مثل آقای فرکی روی نیمکت آنها می نشیند که شناخت خوبی هم از فولاد دارد. من امیدوارم که اول ما بازی خوبی ارائه دهیم و پس از آن هم بتوانیم هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. به هر حال ما در این میزبان هستیم و امیدواریم که با حمایت هوادارها بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها