کد خبر: ۲۹۳۸۸۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
درحاليکه سايتهاي قطري خبر از حضور زلاتکو کرانچار در تيم الاهلي قطر را داده‌اند، نام مربي جديد اين تيم يک زلاتکو داييچ است.
به گزارش "ورزش سه"، همان زمان که رسانه‌های کرواسی از حضور زلاتکو کرانچار در بین گزینه‌های مدنظر باشگاه هایدوک اشپلیت برای هدایت این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ این کشور خبر می‌دادند ناگهان سایت الکاس مدعی حضور قریب‌الوقوع سرمربی سابق سپاهان در قطر برای به عهده گرفتن هدایت الاهلی شد.

ماجرا از این نظر برای ایرانی‌ها جالب بود که دو شاگرد پیشین کرانچار در اصفهان هم‌اکنون عضو این باشگاه قطری هستند. دو شاگردی که اتفاقا وجه مشترکشان این است که هر دو پس از مدتی قید همکاری با سپاهانِ تحت هدایت کرانچار را زدند. هرچند سیدجلال حسینی هم مشخصا برخلاف خواست مرد کروات سپاهان را به مقصد پرسپولیس ترک کرد اما اگر این مدافع پس از سپری کردن یک دوران موفق تنها در موعد انتقالات اصفهان را ترک نمود، مجتبی جباری تنها چند هفته پس از شروع لیگ سیزدهم و قبل از آنکه کمکی به سپاهان کرده باشد ساز جدایی را کوک کرد. جباری البته اکنون می‌تواند نفسی به راحتی بکشد چون زلاتکو کرانچار که در این فاصله ظاهرا حضورش روی نیمکت هایدوک هم منتفی شده اصلا قرار نیست به قطر برود بلکه این همنام هموطن و جوانتر او یعنی زلاتکو داییچ است که از این پس سرمربی الاهلی خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها