کد خبر: ۲۹۳۷۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
بازیکن برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «پنالتی زدن در آن صحنه کار آسانی نبود ولی شاید داور می‌توانست پنالتی را تکرار کند.»

به گزارش پایگاه 598 ، فرناندو گابریل بی‌شک یکی از مهم‌ترین چهره‌های بازی عصر جمعه پرسپولیس و ملوان بود. او جدا از اینکه بازی بسیار ضعیفی ارائه داد، در گل کردن ضربه پنالتی سرنوشت‌ساز این دیدار نیز ناکام بود تا به یک مقصر اصلی بدل شود.

 

این بازیکن روز گذشته در خصوص شرایط بازی صحبت هایی انجام داد که در زیر می خوانید:

 

* درباره بازی با ملوان چه نظری داری؟

- شرایط بازی واقعاً عجیب و شگفت‌انگیز بود. ما جریان بازی را مدیریت می‌کردیم و چند فرصت ایده‌آل گلزنی ساختیم ولی با بدشانسی مواجه شدیم و نتوانستیم گل بزنیم. در فوتبال ممکن است اتفاقات زیادی رقم بخورد که در این بازی همه اتفاقات به ضرر پرسپولیس بود. در همان دقایق ابتدایی، کار را با حمله همه‌جانبه شروع کردیم. بازیسازی ما دقیقاً وسط مدافعان حریف بود و می‌خواستیم از عمق به این تیم ضربه وارد کنیم که این اتفاق نیفتاد. چندین فرصت از دست دادیم که معنای آن، بدشانسی است.

 

* نظرت راجع به بازی خودت چیست.

- برای بازی اول، فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم. البته به طور کلی چون شکست خورده‌ایم، شاید شرایط دیگری رقم بخورد و حرف‌های دیگری بشنویم ولی پرسپولیس خوب بازی کرد و واقعیت این است که فوتبال در این بازی، حق ما را نداد.

 

* درباره آن پنالتی که زدی و نتوانستی جریان بازی را تغییر دهی صحبت کن.

- من مثل همیشه با تمرکز، ضربه را زدم. هم زاویه خوبی انتخاب کردم و هم سرعت و قدرت خوبی برای توپ در نظر گرفتم ولی غافلگیر شدم چون بازیکن حریف خیلی خوب جهت توپ را تشخیص داد و ضربه را مهار کرد. بابت اتفاقی که افتاد اصلاً خوشحال نیستم چون همه ما غافلگیر شدیم. پنالتی زدن در آن صحنه کار آسانی نبود ولی شاید داور می‌توانست پنالتی را تکرار کند. به ‌هر ‌حال باید بگویم ما به حق‌مان نرسیدیم چون بی‌نهایت بدشانس بودیم.

جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۰۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
اگرداور ان پنالتی را تکرارمیکرد ناحقی بود وبعش هم شما تمرکز نداشتی ومازیار زارع دستت را خواند چون پنالتی ضربه دارومحکم نبود وبازیکن ضعیف هم هستی ولی یکعده ای بیگانه پرست هستند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها