کد خبر: ۲۹۳۶۵۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم/ مدافع ازبکستاني در اولين تمرين خود با پرسپوليس همه را نااميد کرد تا فقط يک گزينه ديگر پيش روي درخشان براي پست دفاع چپ قرار داشته باشد. ژورائف، مدافع ازبکستاني مد نظر درخشان در اولين تمرين خود با پرسپوليس ضعيف ظاهر شد به طوري که به او گفته شده شانسي براي پرسپوليسي شدن ندارد و ديگر در تمرين اين تيم حاضر نشود.
مسئولان باشگاه پرسپوليس وقتي ديدند خريد‌هاي برزيلي درخشان چنگي به دل نزدند در حال حاضر روي خريد خارجي سوم درخشان حساس شده‌اند و به اين خاطر حسين عبدي و مصطفي قنبرپور (مشاور مسئول اجرايي باشگاه) در تمرين روز گذشته پرسپوليس با دقت عملکرد ژورائف ازبکستاني را زير نظر گرفتند.جالب توجه اينکه مدافع ازبکستاني در اولين تمرين خود با پرسپوليس نه توانست نظر درخشان را جلب کند و نه مشاوران طاهري نظر مثبتي روي او داشتند.
قرار است عبدي و قنبري گزارش خود مربوط به عملکرد فني ژورائف را در جلسه امروز (يکشنبه) کميته فني باشگاه پرسپوليس به اعضا ارائه دهند. هر چند مشخص است اين بازيکن شانسي براي پرسپوليسي شدن ندارد. البته مدافع ازبکستاني از درخشان خواسته در تمرين امروز پرسپوليس هم شرکت کند تا شانس خود را يک بار ديگر امتحان کند.در حال حاضر يک مدافع چپ دو مليتي استراليايي - کروات به درخشان معرفي شده که همراه با تيم وسترن سيدني استراليا سال گذشته به قهرماني ليگ قهرمانان آسيا رسيده است. بايد در نهايت اين بازيکن سرخپوش خواهد شد يا خير.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها