کد خبر: ۲۹۳۶۴۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
پس از آنکه هفته گذشته، احمد توکلي در نطق پيش از دستور خود، حقايق تکان‌دهنده و مستندي از پرونده مهدي هاشمي را بيان کرد، قدرت‌الله عليخاني، نماينده پيشين مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با آرمان از اين سخنان ابراز تاسف کرد!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کيهان، پس از آنکه هفته گذشته، احمد توکلي در نطق پيش از دستور خود، حقايق تکان‌دهنده و مستندي از پرونده مهدي هاشمي را بيان کرد، قدرت‌الله عليخاني، نماينده پيشين مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با آرمان از اين سخنان ابراز تاسف کرد!


وي با ابراز تاسف و تعجب از سخنان احمد توکلي درباره رشوه 5 ميليون دلاري شرکت استات اويل به مهدي هاشمي مدعي شد که وي تحت تاثير جريان سياسي قرار گرفته است! عليخاني که سابقه چند دوره همکاري با توکلي در مجلس شوراي اسلامي را داشته در عين حال نتوانسته حقيقت موجود درباره توکلي را انکار کند و اقرار کرده که وي فردي منصف و معتقد و دلسوز است.
معلوم نيست اين تناقض‌گويي عليخاني درباره سخنان مستند و دقيقي که توکلي با تکيه به مدارک دستگاه قضايي نروژ، آمريکا و اقارير برخي همکاران مهدي هاشمي در مراکزي مثل سازمان بهينه‌سازي مصرف سوخت يا دانشگاه آزاد و... بيان کرده چه دليلي دارد و چرا وي به انکار اسناد ارائه شده پرداخته است؟ گفتني است عليخاني که امروزه به پرونده رحيمي به عنوان سند فساد دولت قبل ياد مي‌کند، جزو امضاکنندگان نامه 220 نماينده مجلس در تجليل از خدمات رحيمي به عنوان معاون اول احمدي‌نژاد بوده و معلوم نيست وي جزو 170 نفر هم بوده يا نه!؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها