کد خبر: ۲۹۳۶۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
دفتر رييس جمهوري در پيامي از استقبال صميمي و پرشور مردم با ايمان، متعهد و آگاه استان اصفهان از کاروان دولت تدبير و اميد قدرداني کرد.
متن پيام دفتر رييس جمهوري به اين شرح است:

مزمان با دهه مبارک فجر و در طليعه سي و هفتمين سال پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي، سيزدهمين سفر کاروان دولت تدبير و اميد به استان حماسه‌آفرين و شهيدپرور اصفهان در امواج گرم و فراموش نشدني استقبال‌گران با ايمان، متعهد و آگاه، رويدادي مبارک و ماندگار در اثبات وفاداري و پيوند عميق و مستحکم مردم اين ديار با آرمان‌هاي بلند نظام جمهوري اسلامي ايران بود.

در ديروز تاريخ، مردم فداکار اين استان سرافراز با حضور حماسي خود در صحنه‌هاي سرنوشت‌ساز انقلاب الهام بخش بهمن ۵۷، هيبت پوشالي رژيم استبدادي را رسوا نمودند و همگام و همدل با مردم ساير نقاط کشور، توانستند پيروزي بزرگ «استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي» را براي اين سرزمين و ملت به ارمغان آورند.

و در امروز تاريخ، مردم فعال و هميشه در صحنه اين استان، از سپيده دم طلوع آفتاب روشنايي بخش نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، بويژه در دوران دفاع مقدس، همواره پاسدار گوهر گرانقدر ارزش‌هاي انقلاب اسلامي بوده‌اند.

بي‌شک در فرداي تاريخ با دست‌هاي توانا، قدم‌هاي استوار و دل‌هاي سرشار از ايمان مردم اين ديار، شاهد شکوفايي و ثمربخشي شجره طيبه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي مختلف خواهيم بود.

استان اصفهان که مرکز آن پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي نام گرفته، به يمن و برکت وجود مراکز صنعتي و کشاورزي، گستردگي صنايع دستي، سرمايه‌هاي فرهنگي و گردشگري و آثار تاريخي بي‌نظير و به ويژه عجين شدن فرهنگ، هنر و صنعت با جان و دل مردمانش، ظرفيت‌هاي فراواني براي پيشرفت و نيل به توسعه پايدار و همه جانبه را داراست. با اين همه، پيگيري و تلاش در جهت رفع مشکلات اين مردم شريف و از جان گذشته، براي دولت تدبير و اميد افتخار است و در راه توسعه و آباداني اين استان هيچ ترديدي به خود راه نخواهد داد.

با سپاس مجدد از استقبال اميدآفرين مردم اين استان، بر خود فرض مي‌دانيم از اقشار مختلف مردم، رياست حوزه علميه اصفهان، نماينده محترم ولي فقيه، ائمه جمعه و جماعات، نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي، خانواده معظم شهدا و ايثارگران، روحانيت استان، دانشگاهيان، دانشجويان، فرهنگيان، معلمان، دانش‌آموزان، اصحاب رسانه، زنان، جوانان پرشور، نيروهاي نظامي و انتظامي و ساير گروه‌هاي سياسي و اجتماعي استان صميمانه تقدير و تشکر کنيم.

اميدواريم در پرتو توجهات الهي و سعي و تلاش بيشتر مسئولان و همياري مردم شريف و غيور استان، گام‌هاي مؤثري در رفع کاستي‌هاي استان برداشته شود، تا زايندگي و پويايي به شکلي شايسته در بسترهاي مستعد و زندگي بخش آن همواره جاري و ساري باشد. ان‌شاء الله.
دفتر رييس‌ جمهوري اسلامي ايران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها