کد خبر: ۲۹۳۵۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
يکي از ستاره‌هاي دراگان اسکوچيچ در ديدار برابر استقلال اهواز اميدوار است در پايان اين فصل و درخشش به همراه سرخ‌پوشان اهوازي به اروپا ترانسفر شود و هدفش در فوتبال را حرفه‌اي تر از سابق دنبال کند.
به گزارش پایگاه 598،محسن مسلمان در دیدار برابر استقلال اهواز هم یکی از خوب‌های تیمش بود و در تیم دراگان اسکوچیچ هم به درخشش خود ادامه می‌دهد. او در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره پیروزی تیمش برابر شاگردان عبداله ویسی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مستحق پیروزی بودیم که خوشبختانه با نتیجه‌ای مناسب هم این بازی را به پایان رساندیم.

وی در ادامه گفت: تیم جوان و خوبی هستیم که دوستان قدیمی‌ام در آن حضور دارند و این مساله باعث شده احساس راحتی و آرامش داشته باشم. در جدول هم شرایط خوبی داریم و باید در آسیا هم کارمان را با قدرت آغاز کنیم.

مسلمان درباره حضورش در فولاد گفت: به هرحال همانطور که گفتم اینجا تمام چیزهایی که برای پیشرفتم نیاز است را می‌بینم و همین مساله باعث ایجاد انگیزه بالایی در من شده است. مربی خوب و باعلمی هم داریم و خیلی خوشحالم که توانستم خواسته‌های او را برآورده کنم و از شرایطم راضی نگهش دارم.

بازیکن جوان و موفق فولاد در مورد صدرنشینی تیمش هم گفت: بهرحال بازیکنان و کادرفنی این تیم بعد از شرایطی که به وجود آمد تلاش زیادی کردند و اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشتند تا به اینجا برسند. امیدوارم با ادامه همین روند به قهرمانی برسیم و خاطره خوبی برای هواداران مان بسازیم.

وی در ادامه افزود: به هرحال با توجه به مشکلاتی که برای فولاد به وجود آمده بود خیلی‌ها این تیم را از جمع مدعیان خارج شده می‌دانستند و نفت، سپاهان و تراکتور را مدعی می‌دانستند. بعد از قهرمانی فولاد در فصل گذشته چندین بازیکن ازجمع شان جدا شده بودند و مشکلات سربازی و.. شرایط سختی ایجاد کرده بود اما این تیم نشان داد با برنامه‌ای که دارد می‌تواند بحران را هم پشت سر بگذارد و در نیم فصل هم با حضور قاضی و آل نعمه هم قدرت مان افزایش یافت و به نظرم هر تیمی در این شرایط آرزو دارد بازیکنان فولاد را داشته باشد.

مسلمان درباره بازی حساس این هفته‌شان برابر سپاهان گفت: این یک فینال دیگر برای تیم ماست و دیداری 6 امتیازی به حساب می‌آید و اگر بتوانیم آن را به سود خودمان به پایان برسانیم با توجه به اختلاف 6 امتیازی‌ای که با این تیم پیدا خواهیم کرد جایگاه‌مان در صدر را تثبیت می‌کنیم. همه ما هم‌قسم هستیم در این دیدار هم به برتری برسیم و آن را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

محسن مسلمان در پایان با اعلام اینکه هدف خودش را تغییر داده و می‌خواهد گذشته‌اش را جبران کند، گفت: من اینجا آمده‌ام تا 2-3 سال اخیر را جبران کنم. حضورم در ذوب آهن و راهی که تاکنون رفته بودم به نظرم اشتباه بود و اکنون انتخاب درستی داشته‌ام و می‌خواهم با درخشش در ترکیب فولاد در لیگ برتر و آسیا شرایط جدیدی را تجربه کنم. عزم خودم را جزم کرده‌ام تا به اروپا بروم و اکنون قدر چیزهایی را که به دست آورده‌ام را می‌دانم. شک نداشته باشید با ادامه این روند و موفقیت به همراه فولاد به خواسته‌ام خواهم رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها