کد خبر: ۲۹۳۵۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
مهرداد ميناوند اعتقاد دارد وضعيت پرسپوليس آنقدر نابسامان شده که بايد رئيس جمهور براي حل مشکلات ورود کند.
به گزارش "ورزش سه"، میناوند بعد از بازی پرسپولیس و ملوان در خصوص شرایط بد قرمزپوشان موضع گیری کرد و مصاحبه ای انجام داد:

به خاطر لجبازی با دایی به جان تیم افتادند
واقعا نمی دانم برای این شرایطی که برای پرسپولیس بوجود آمده باید چه بگویم.ابتدای فصل اتفاقاتی در این تیم افتاد و دایی که سهمیه آسیایی گرفته بود را از تیم برداشتند. به نظر من باید فوتبال و سیاست از هم جدا باشد. البته رویانیان در پرسپولیس خوب کار کرد اما فرد دیگری را آوردند که خودش فوتبالی نبود.به خاطر لجبازی با علی دایی پتک برداشتند و دیوار پرسپولیس را فرو ریختند. واقعا خیلی غیر حرفه ای علی دایی را عوض کردند.

مردم می فهمند مایلی کهن چرا سر تمرین رفت
محمد مایلی کهن چند روز پیش قبل از بازی با ملوان سر تمرین رفتند و حالا هم که احتمال حضور ایشان در پرسپولیس مطرح شد. با تمام احترامی که برای آقای مایلی کهن قائل هستم باید بگویم از همان ابتدا که آقای سیاسی به باشگاه پرسپولیس آمد 2،3 پیشکسوت علی دایی را می کوبیدند وگرنه آقای سیاسی که چیزی از فوتبال نمی دانستند و دو، سه نفر از پیشکسوتان بودند که علیه تیم صحبت می کردند که آقای مایلی کهن یکی از آنها بودند. آقای مایلی کهن چند روز پیش از تمرینات پرسپولیس سردر آورد و مردم متوجه خیلی چیزها می خواهند.

دست از تخریب پرسپولیس بردارند
با این کارها فقط پرسپولیس طرفدارانش را از دست می دهد. من همیشه حمایت کردم اما واقعا نمی شود دیگر حمایت کرد. واقعا وزارت ورزش در حال حاضر برای پرسپولیس چه کار می کند؟ با تمام احترامی که برای آقای مایلی کهن قائل هستم اما اگر ایشان به پرسپولیس بیاید فریاد شیران هم می آید که هیچ جایگاهی در پرسپولیس نداشته. درست است در سال 96 آقای مایلی کهن من جوان را به این تیم آورد اما در حال حاضر نباید این کار را کرد. این تیم در آسیا حضور دارد و خواهش می کنم دست از این کارها بردارند. از دیشب تا حالا 200 نفر از من پرسیدند که چرا پرسپولیس به روز افتاده.

باید یک دلسوز به پرسپولیس بیاید
باید به حال این تیم گریه کرد و من هم اگر حرفی می زنم بر حسب وظیفه است . حداقل به این هواداران رحم کنند و این تیم را گوشت قربانی کردند. فکر نکنند مردم نمی فهمند. من منکر این نیستم که آقای مایلی کهن برای فوتبال ما زحمت کشیده و خودم مخلص ایشان هستم. اما در حال حاضر باید کسی به پرسپولیس بیاید که دلش بسوزد نه به خاطر اینکه علی دایی را خراب کنند به این تیم بیاید. پرسپولیس میدان گاهی شده شده بعضی ها می خواهند عقده های شخصی خود را خالی کنند. از آقای روحانی خواهش می کنم خودشان ورود کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها