کد خبر: ۲۹۳۴۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
سخنگوي باشگاه استقلال گفت باشگاه در نظر دارد ضمن رعايت مقررات و آيين نامه موجود مسائل اينچنيني را با نگاهي ارشادي در درون خانواده استقلال حل کند و فقط از قوه قهريه استفاده نکند.
به گزارش "ورزش سه"، سعید افجه ای در مورد وضعیت کرار جاسم اعتقاد دارد مساله کرار یک مساله درون خانوادگی است و در همین خصوص می‌ گوید: ما به یکسری از اصول پاینبدیم که براساس آن ضمن رعایت قوانین باشگاه از جمله آیین نامه کمیته انضباطی، که آن را هم مورد نظر و ملاک قرار می‌ دهیم. در خصوص کرار گزارش سرپرست تیم به کمیته انضباطی ارائه شده و قرار شده ایشان در باشگاه حاضر شوند و توضیحات لازم را ارائه کنند و نهایتا کمیته انضباطی در چارچوب آیین نامه نظر خود را در این باره اعلام کنند.

سخنگوی باشگاه استقلال راجع به شایعاتی مبنی بر حاشیه کرار خارج از زمین ادامه داد: در کل حرکات این بازیکن در زمین بازی بوده و به نظر نمی‌ آید به صورت عمدی باشد و طبیعتا فشارهای عصبی حاصل از بازی باعث شده که وی اینگونه رفتارها را از خود بروز دهد. به هر حال تمام خبرهای منتشر شده در مورد ایشان و اینکه خارج از زمین نیز مشکلاتی ایجاد کرده را تکذیب می‌ کنم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کرار دو مرحله از تمرینات استقلال را از دست داده، لیکن اعلام نظر در مورد این موضوع برعهده سرمربی تیم است.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: در مجموع اینگونه مسائل بهتر است در خانواده استقلال حل و فصل شود و شایسته است در مورد این قضیه بزرگنمایی نشود. در نهایت نظر کادر مدیریتی این است که در اینگونه موارد نگاهی اصلاحی و ارشادی در جهت اصلاح اخلاق بازیکنان داشته باشد و تنها از قوه قهریه استفاده نکنند. با توجه به اینکه کرار بازیکن تاثیرگذار است شایسته است راهنمایی هایی از دیدگاه پدرانه در خصوص اخلاق و رفتار وی انجام شود تا از تکرار موارد اینچنینی حتی المقدور جلوگیری شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها