کد خبر: ۲۹۲۸۳۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
محسن دلير مهاجم تراکتورسازي در 11 هفته گذشته موفق به گلزني نشده و اميدوار است بعد از مدت ها در بازي با پديده پايش به گلزني باز شود.
به گزارش پایگاه 598،دلیر پیش از بازی با پدیده گفت و گویی در خصوص آخرین شرایطش با "ورزش سه" انجام داد:

جلوی پدیده جبران می کنیم
بعد از بازی با ملوان تمرینات خوبی داشتیم و پرفشار تمرین کردیم. درست است که در بازی با ملوان میهمان بودیم اما دو امتیاز را از دست دادیم و باید در بازی با پدیده جبران کنیم. در این بازی موقعیت خوبی داشتیم و می توانستیم بازی را ببریم. خودم یک فرصت داشتم که هدر رفت و ادینهو هم سه، چهار موقعیت داشت. خودم هم به خاطر اینکه توپ پله شد نتوانستم گل بزنم.

جلوی پدیده طلسم را می شکنم
امیدوارم در این هفته جلوی پدیده گل بزنم تا طلسم گل نزدنم بشکند. هواداران از من گل می خواهند و همین مساله برای خودم هم مشکل ساز شده که چرا گل نمی زنم؟! این مساله به خودم استرس می دهد و امیدوارم در این بازی گل بزنم تا استرسم کم شود.در حال حاضر تمریناتم را خوب انجام دادم و با صحبت های آقا رسول انگیزه ام بالا رفته

از مردم انزلی انتظار نداشتم
در بازی با ملوان هواداران ما شعار ندادند و واقعا از مردم انزلی انتظار نداشتم که در این بازی فحش بدهند. 300،400 هوادار تراکتورسازی در ورزشگاه بودند اما اصلا فحش ندادنداما آنها از اول بازی فحش می دادند که از مردم این شهر بعید بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها