کد خبر: ۲۹۲۷۷۲
زمان انتشار: ۲۳:۰۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مهدی تاج در خصوص انتخاب محمود اسلامیان به عنوان نایب رئیس فدارسیون فوتبال انتخاب و اینکه آیا ایشان با توصیه شما انتخاب شده؟، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اسلامیان انتخاب علی کفاشیان بوده و بس ولی معتقدم این انتخاب به برنامه محور کردن فوتبال کمک قابل توجهی خواهد کرد.

وی در مورد واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هم اینگونه اظهار نظر کرد: پرسپولیس و استقلال ارکان اصلی فوتبال کشور بوده و در هر شرایط کانون توجه مردم هستند، پس باید به کسانی واگذار شوند که تمکن مالی و نگاه فوتبالی داشته و به انقلاب و ارکان نظام اعتقاد داشته باشند.

رئیس سازمان لیگ در مورد نشستی که درخصوص تیم‌های پایه با کمیته فنی و توسعه، جوانان و مسئولان سازمان لیگ داشته، تاکید کرد: باید در اداره تیم‌های کشور کار و تفکر اساسی‌تر انجام شود.

تاج اضافه کرد: با توجه به جلساتی که با صاحب نظران داشته و در آینده خواهیم داشت، هم چنین جلساتی با کمیته جوانان و کمیته فنی و توسعه داشته‌ایم تغییرات بسیار اساسی در نحوه انجام مسابقات از جمله زمان مسابقات و منظم‌تر شدن آنها در مسابقات رسمی به عمل می‌آید که بعد از تائید مدیران و صاحب نظران به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی در خصوص سفرش به اهواز هم تصریح کرد: برای حضور در  جلسه تدارکاتی لیگ قهرمانان آسیا به خوزستان سفر می‌کنم و دو بازی اهواز و مسجد سلیمان را نیز از نزدیک مشاهده خواهم کرد.

رئیس سازمان لیگ در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد تیم‌ملی هم گفت: همانگونه که گفتم، ارزیابی‌ام از تیم ملی مثبت است. معتقدم که تیم ملی از نظر کیفیت پیشرفت‌های شایانی داشته که برجسته‌ترین پیشرفت آن استفاده از جوانان و جوان‌گرایی تیم ملی بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها