کد خبر: ۲۹۲۶۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: «فیروز کریمی شرایط ملوان را خوب دیده که هدایت این تیم را پذیرفته است.»

به گزارش پایگاه 598، محسن یوسفی درباره شرایط تیم ملوان اظهار داشت: «هفته گذشته بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام دادیم و صاحب‌ موقعیت‌هایی شدیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. خوشبختانه نمایش بازیکنان ملوان، همه انزلی‌چی‌ها را برای ادامه بازی‌‌ها امیدوار کرد و اگر بتوانیم مقابل پرسپولیس امتیاز کسب کنیم وضعیت ما تغییر خواهد کرد.»

 

وی افزود: «ملوان از تیم‌های بالای سر خود امید بیشتری برای ماندن در لیگ دارد چون خیلی به هفته‌های آینده امیدوار شدیم.»

 

یوسفی با اشاره به حضور فیروز کریمی در ملوان عنوان کرد: «پیش از این 2 بار با کریمی کار کرده بودم و او به لحاظ فنی تلاش زیادی در ملوان انجام می‌دهد. آقا فیروز شرایط ملوان را خوب دیده که هدایت این تیم را پذیرفته است. اگر او امیدی به ملوان نداشت، این تیم را تحویل نمی‌گرفت.»

 

بازیکن ملوان در خصوص دیدار روز جمعه مقابل پرسپولیس تصریح کرد: «پرسپولیس با توجه به شکست‌هایی که داشته، شرایط خوبی ندارد و جمعه برای جبران این شکست‌ها به میدان می‌آید. ما نیز دنبال امتیاز هستیم و تلاش می‌کنیم با امتیاز از زمین خارج شویم. تنها برد ما در این فصل مقابل پرسپولیس بوده و دوست داریم دومین برد فصل‌مان هم مقابل پرسپولیس رقم بخورد.»

 

وی در مورد اظهار نظر محسن بنگر مدافع پرسپولیس که گفته بود ملوان مراقب باشد که بار دیگر 6 تایی نشود، گفت: «محسن بچه محل من است و نمی‌خواهم برای او کُری بخوانم اما ما دنبال امتیاز هستیم و برای آن تلاش زیادی انجام می‌دهیم.»

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها